תקשורת ומדיה
מנכ"ל שטראוס: "מבין לקוחות שכועסים או מאוכזבים מאיתנו"
הבוקר הודיעה שטראוס על ריקול ענק מתוך חשש לסלמונלה במוצרי שוקולד עלית, מה שגרם לריקול הגדול בתולדות שטראוס. הערב התראיין מנכ"ל שטראוס ישראל לתוכנית חיסכון בחדשות 12, ואמר: "מבין את מי שכועס, אך עשינו הכול למען בריאות הציבור"
חברת שטראוס, חברת המזון השנייה בגודלה בישראל, ביצעה היום (שני) ריקול חסר תקדים של מגוון רחב של מוצרי שוקולד עלית. בתגובה, הייצור במפעל אשר ממוקם בנוף הגליל הופסק לאלתר, עד למועד בו שטראוס תשלים את הבדיקות ותבטיח שכל יצור השוקולד נקי לחלוטין מחשש לסלמונלה.
מרציאנו שאלה את המנכ"ל אם יש להם מידע מהיכן הגיע החיידק המסוכן, על כך השיב שיש להם כמה כיוונים אבל יש לקחת אותם בעירבון מוגבל שכן המפעל לא עובד כעת והבטיח שהם יעשו הכול על מנת לחזור לפילות מלאה: "נעשה תהליך ניקיונות בצורה הכי בטוחה כדי לחזור ולייצר ולמכור".
כשנשאל מדוע בשטראוס נקטו בהליך דרמטי של סגירת המפעל כולו, לא רק קוו יצור אחד או שניים, האם זה היה בהוראת משרד הבריאות או ביוזמתם, השיב דרור שזאת הייתה החלטה של החברה מתוך לקיחת אחריות. מתוך רגע של וידוי אמר דרור כי נכון לרגע זה אין לנו דרך לשים את האצבע במדויק ובוודאות על על מקור הבעיה ו"לכן לקחנו מקדם ביטחון של חודשיים".
המנכ"ל אף הרגיש צורך להתנצל בפני הלקוחות המאוכזבים: "מבין אנשים שכועסים אבל עשינו הכול מתוך הסתכלות על בריאות הציבור". דרור הכחיש שידוע להם על בריאות לקוחות של לקוחות החברה: "בדקנו תלונות צרכנים למוקד הלקוחות אבל לא נתקלנו בתגובות חריגות או חריפות. בהחלט יכול להיות שבימים הקרובים נגלה, אני מבטיח שנשתף בצורה הכי שקופה את הציבור".
עוד ב-
לשאלה האם המשבר הנוכחי יפגע בתוצאות הכספיות, לנוכח המניה של שטראוס שיורדת, השיב כי "עדיין מוקדם לומר, בהחלט נראה שאולי יהיה משהו שעלול להיות משמעותי, בהמשך נעשה את ההערכות הכספיות". בסוף הכתבה צוטט בשיחות סגורות בכיר אומר שהמשבר הוא "תרחיש קיצון, כרגע לא יודעים לאמוד את הנזק וכל השרשרת צריכה לעבור טיפול. לא יודעים איפה התקלה. אין לנו מלאי".
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה