בריאות

מניית חברה ישראלית שמפתחת תרופה ל-ALS נוסקת ב-300%

החברה הישראלית, המפתחת תרופה ייחודית לטיפול במחלת ניוון השרירים, הודיעה כי קיבלה אישור ממנהל המזון והתרופות האמריקאי ליזום מחקר פרמקוקינטי עם PrimeC במתנדבים בריאים. אלון בן נון, מנכ"ל נוירוסנס: "אנו מחויבים לשפר את חייהם של אנשים עם ALS וגאים לפתח טיפול פוטנציאלי חדשני"
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום pexels, pixabay)
מניית נוירוסנס הישראלית נוסקת בכ-300%. החברה, המפתחת תרופה ייחודית לטיפול במחלת ניוון השרירים, הודיעה היום (רביעי) כי קיבלה אישור ממנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) ליזום מחקר פרמקוקינטי עם PrimeC במתנדבים בריאים.
PrimeC היא תרופה מבוססת על שילוב של שתי מולקולות העובדות בסינרגיה על מספר מנגנונים ומשולבות בפורמולציה ייחודית. PrimeC נועדה לטרגט באופן סינרגטי למספר מנגנוני מפתח של טרשת צדדית אמיוטרופית (ALS) התורמים לניוון עצבי מוטורי, דלקת, הצטברות ברזל ופגיעה בוויסות RNA, על מנת לעכב את התקדמות ALS.

אלון בן נון, מנכ"ל נוירוסנס: "נתונים מהמחקר הקליני שלנו ביססו ש-PrimeC הוא טיפול חדשני עם פוטנציאל לעזור לאנשים עם ALS ולתת מענה לשוק של 3 מיליארד דולר הזקוק לטיפול יעיל יותר. אנו מתכוננים להתחיל את מחקר שלב IIb שלנו בחודשים הקרובים, כאשר מטרת המחקר שלנו תחת ה-FDA  היא לייצר נתונים נוספים על הזמינות הביולוגית של PrimeC. אנו מחויבים לשפר את חייהם של אנשים עם ALS וגאים לפתח טיפול פוטנציאלי חדשני למחלה המורכבת הזו".
אור בנון, מנכ"ל פיפלביז מסר: "בגאווה גדולה, חברת פיפלביז מברכת את נוירוסנס על השגת אבן הדרך המשמעותית הזו ואישור המחקר הקליני בארצות הברית בדרך להבאת מזור לחולים במחלה הקשה וחשוכת המרפה ALS. פלטפורמת השקעת ההמונים שאנו מנגישים אל הציבור ותרומתה במסע של נוירוסנס מוכיחה שוב שהדרך אל עולם טוב יותר נמצאת בידינו אנו, בכוחנו להשקיע ולתמוך ברעיונות ומיזמים המשפרים את איכות החיים על ידי ניהול מושכל של שילוב אידאלים ורעיונות חברתים בעולם של מספרים והשקעות בעלות ערך ומשמעות מעבר לתשואה גרידא. אנו מאחלים לצוות המסור של נוירוסנס הצלחה בעשייה מבורכת זו, אין דבר החשוב מכך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תרופה לאי אל אס
    ביל 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף חברה ישראלים בדרך לעזור לחולים במחלה הקשה ניוון שרירים אי אל אס נקו6ה שזו פריצת דרך
    סגור