בריאות

מה הצעד שעושים המפורסמים הישראלים למען מתמודדי הנפש

קמפיין מיוחד יובילו המפורסמים הישראלים בטיקטוק למען העלאת המודעות לבריאות הנפש. מי המפורסמים שהחליטו לעשות את הצעד החשוב?
מערכת ice | 
טיקטוק - אילוסטרציה AI
בהפקה חדשה של טיקטוק ישראל, מיכל דליות (הידועה כסופר נני של ישראל) מובילה קמפיין טיקטוק להעלאת מודעות וחשיבות לנושא בריאות הנפש בפלטפורמה.
בקמפיין מקיימת דליות שיחות עומק אישיות וחשופות על הנושא עם יוצרי תוכן ודמויות מוכרות.
דליות דנה בהתמודדויות נפשיות שונות שהם חווים במגוון תחומים ובדרכים לצלוח אותן, כמו גם מתי צריך לדעת לאפשר לנפש מנוחה או לבקש עזרה. הקמפיין נועד לחשוף את קהילת המשתמשים לחשיבות הנושא, להנכיח את העובדה שכולם מתמודדים עם קשיים בחיים, ולנרמל את הפנייה לבקשת עזרה. 
לדליות חברו בין היתר נועה אסטנג'לוב, אור זוטי, דורון מדלי, רז הרשקו, דקל ורד כץ, סיון רהב מאיר, ענבל רז ועדן דניאל גבאי, ששיתפו מניסיונם האישי בסדרת סרטונים קצרים העוסקים באתגרים שונים בתחום בריאות הנפש תחת ההאשטאג #בריאותהנפש.
במסגרת הקמפיין סרטונים צפויים לעלות לפלטפורמה עד אמצע חודש דצמבר. עד כה עלו 24 סרטונים מהקמפיין, שצברו למעלה מ-12 מיליון צפיות. 

בגזרה הבינלאומית, השיקה טיקטוק מספר יוזמות בחודש אוקטובר, אותו הגדירה כחודש המודעות לבריאות הנפש. ראשית, שיתוף פעולה  עם  ,Headspace תוכנית לקידום בריאות נפשית בקרב צעירים.
במסגרת שיתוף הפעולה העניקה טיקטוק ל-20 אלף יוצרי טיקטוק גישה חופשית לאפליקציה של Headspace, תוך שהיא מספקת לכלל הקהילה שלה משאבים כמו מדריך רווחה שנבנה בשיתוף מומחים וארגונים מובילים בתחום. 
כמו כן, טיקטוק היא חברה מייסדת בתוכנית ,Thrive שמטרתה לשתף מידע על תוכן מזיק עם שותפים בתעשייה, ובכך לשמור על בטיחות המשתמשים. זאת בנוסף לשיתוף הפעולה שלה גם עם ארגון הבריאות העולמי, שנועד להילחם במידע שגוי ולייצר תוכן מהימן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה