בריאות

האלוף האולימפי: "המחלה שלי סופנית, לא נותר לי הרבה זמן"

הספורטאי שזכה לא פחות משש פעמים במדליית הזהב האולימפית ברכיבה על אופניים, כריס הוי הסקוטי, בישר במהלך ריאיון הודעה כואבת במיוחד והותיר את עולם הספורט בהלם
מערכת ice | 
ספורטאים אולימפיים (צילום shutterstock)
בתחילת השנה פרסם רוכב האופניים המקצועי ומי שקטף לא פחות משש מדליות זהב אולימפיות, כריס הוי בן ה-48, כי הוא נאבק במחלת הסרטן הקשה. לאחרונה התראיין הסקוטי לסאנדיי טיימס ובמהלך הריאיון חשף פרטים נוספים על חומרת מצבו.
האלוף האולימפי, שאת שש המדליות שלו קטף כאשר התחרה בין השנים 2004-2012 לפני שפרש מרכיבה מקצועית בשנת 2013, דיבר בפתיחות במהלך הריאיון וחשף כי הסרטן שלו הוא סופני ולא ניתן לריפוי, כפי שבישרו לו רופאיו.
בנוסף חשף האלוף לשעבר בריאיון כי הוא יודע כבר שנה שלמה כי הסרטן שלו הוא סופני ולא ניתן לריפוי. "עד כמה שזה מרגיש לא טבעי, זה הטבע", אמר במהלך הריאיון והוסיף כי "כולנו נולדים וכולנו מתים, וזה רק חלק מהתהליך".
בריאיון הוא אף חשף כי הרופאים בישרו לו כי נותרו לו בין שנתיים ל-4 שנים לחיות. הפרסום הכה גלים ברחבי בריטניה מאחר ומדובר ברוכב האופניים השני הכי מצליח בהיסטוריה הבריטית.
ראש ממשלת בריטניה, קיר סטארמר, התייחס לחדשות העצובות והקשות בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) וכתב: "חדשות כה עצובות. כריס הוא אגדת ספורט בריטית. להתמודד עם אבחנה כזאת בכזאת חיוביות זה מעורר השראה. כל המדינה מאחוריו ומאחורי משפחתו.
 
לקראת פרסום הריאיון ציין כריס הוי בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא מרגיש "טוב מבחינה פיזית, חזק וחיובי". וזאת על אף האבחנה הקשה על חומרת מחלת הסרטן שלו והזמן שנותר לו לחיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה