בריאות

ריקול חריג למטעני הטלפון בישראל: סכנה להתחשמלות והתלקחות

מטען קיר וכבל טעינה Travel Charger, דגם:  QC3.0+PD20W, ברקוד: 555112, ארץ ייצור: סין, שווק בשנה האחרונה, תיאור הסיכון הוא התחשמלות והתלקחות
מערכת ice | 
טלפון סוללה (צילום pixabay)
רכשתם את המטען לטלפון הזה? קריאה להחזרת מוצר (ריקול) הוכרז על מטען קיר וכבל טעינה Travel Charger. חברת ביגוד האופנה לכל ובזול בע"מ קוראת לציבור להפסיק את השימוש מיידית במוצר שיובא ושווק על ידה: מטען קיר וכבל טעינה Travel Charger.
תיאור המוצר בהודעת הריקול הוא מטען קיר וכבל טעינה Travel Charger, דגם:  QC3.0+PD20W, ברקוד: 555112, ארץ ייצור: סין, שווק בשנה האחרונה, תיאור הסיכון הוא התחשמלות והתלקחות

בבדיקת שנערכה מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמצא כי המוצר אינו עומד בדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליו: ת"י 62368 חלק 1 - ציוד שמע/חוזי, ציוד טכנולוגיית המידע וציוד תקשורת: דרישות בטיחות.
המוצר נכשל בבדיקת חוזק דיאלקטרי (בידוד חשמלי). נמצאו ליקויים במבנה ובעמידות בפני התחממות ושריפה. כל המחזיק במוצר זה מתבקש להפסיק את השימוש בו לאלתר ומוזמן לפנות למקום הרכישה, לצורך החזרתו וקבלת פיצוי כספי או להגיע למחסני היבואן לצורך החלפתו או תיקונו. לפרטים נוספים ניתן לפנות לחברת ביגוד האופנה לכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה