בריאות

משרד הבריאות באזהרה חמורה: רישיונו של הרופא הזה נשלל

משרד הבריאות שלל לצמיתות את רישיונו של רועי בבילה מלעסוק ברפואה, זאת לאחר שהורשע בעבירות מין חמורות שביצע נגד מספר נשים, מרביתן קטינות
מערכת ice | 
משרד הבריאות (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
משרד הבריאות מודיע כי בהמלצת ועדת המשמעת של משרד הבריאות ולאחר שהמלצתה התקבלה ע"י השופט (בדימוס) אמנון שטרסנוב, אליו הואצלו סמכויות שר הבריאות בעניין, נשלל לצמיתות רשיונו של רועי בבילה מלעסוק ברפואה.
נגד בבילה הוגשה קובלנה ע"י התובע המשמעתי של משרד הבריאות, עו"ד תומר דגני, זאת לאחר שהודה והורשע בעבירות מין קשות ביותר שביצע נגד מספר נשים, לרבות הטרדות מינית, מעשה מגונה ובעילה אסורה בהסכמה, מרבית הנפגעות הן קטינות.

הקובלנה הוגשה בחודש נובמבר 2023, מיד עם הרשעתו בבית המשפט ועוד לפני שנגזר דינו בתחילת חודש דצמבר 2023. משרד הבריאות נוקט במדיניות של אפס סובלנות כלפי פגיעות והטרדות מיניות. על מנת לטפל באופן עמוק ומקיף בתופעה הפסולה, פועל משרד הבריאות במגוון צעדים, בניהם, החמרה משמעותית בתקופה האחרונה בעונשים המוטלים על הפוגעים.
משרד הבריאות פונה לכל מי שנפגע.ה או הוטרד.ה על רקע מיני ומזכיר כי ניתן לפנות לממונים על הטרדות מיניות בארגונים השונים ו/או לממונה במשרד הבריאות על תחום ההטרדות המיניות על ידי מטפלים בנציבות קבילות הציבור למקצועות הרפואה:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה