בריאות

משרד הבריאות בהודעה מבהילה: זו האזהרה החמורה שנמסרה

פנו כ-250 אנשים לבתי החולים להערכה רפואית. מתוצאות הבדיקות שהתקבלו עד כה נשללו מקרים נוספים. המשרד ממשיך לעקוב ויעדכן את הציבור. לאור פניות שהתקבלו במשרד חשוב לומר כי התנאים שבהם האמבה משגשגת הם מים מתוקים, העומדים בטמפ׳ גבוהה של כ-35 מעלות או יותר
מערכת ice | 
משרד הבריאות
משרד הבריאות מעדכן בהמשך להודעות הקודמות על האמבה naegleria Fowleri, כי עד כה פנו כ-250 אנשים לבתי החולים להערכה רפואית. מתוצאות הבדיקות שהתקבלו עד כה נשללו מקרים נוספים. המשרד ממשיך לעקוב ויעדכן את הציבור.
לאור פניות שהתקבלו במשרד חשוב לומר כי התנאים שבהם האמבה משגשגת הם מים מתוקים, העומדים בטמפ׳ גבוהה של כ-35 מעלות או יותר (תנאים אלו עלולים להביא גם לצמיחה של גורמי תחלואה אחרים). על כן, וכדי לנקוט באמצעי זהירות מונעת יש להוסיף למים כלור.

באתר משרד הבריאות ישנן הנחיות מפורטות של התקן לבינוי ואחזקה נכונים של מתקני התזת מים היוצרים אירוסולים (טיפות מים קטנות) לדוגמת מגדלי קירור, מערכות ערפול, מזרקות רחצה ונוי, מזרקות אינטראקטיביות, מפלי נוי, בריכות זרמים, מקלחות, מתקני רחצה ושעשועי מים.
כזכור, בשבוע שעבר נסגר פארק המים חוף גיא בטבריה לאחר שילד בן 10 אושפז בעקבות הדבקות באמבה והוא במצב קשה, עשרות התפנו לבתי החולים לאחר שהבחינו באחד הסימפטומים וביקשו לבדוק שמצבם תקין ושאינם נושאים את האמבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה