בריאות

כוכבת שנות ה-90 חושפת: "אובחנתי עם סרטן, אהיה בסדר"

השחקנית האמריקאית דניאל פישל שכיכבה לפני שלושה עשורים ב'ילד פוגש עולם' סיפרה כי ממש לאחרונה התגלה אצלה הגידול הסרטני, ולמעשה הגילוי המוקדם מנע סכנה לחייה: "זה אובחן בשלב מאוד, מאוד, מאוד מוקדם. טכנית זה שלב 0. אני הולכת להיות בסדר"
מערכת ice | 
סרטן העור (צילום האגודה למלחמה בסרטן, freepik)
עצוב. הכוכבת האמריקאית דניאל פישל, שהייתה בין הפרצופים הבולטים של סדרת הנוער האייקונית "ילד פוגש עולם", חשפה אמש (שני) את העובדה שחלתה במחלת ה-DCIS - סרטן שד לא חודרני. כיום היא מנחה פודקאסט ולמעשה גם קריירת המשחק שלה עדיין חיה ובועטת.
פישל סיפרה כי ממש לאחרונה התגלה אצלה הגידול הסרטני, ולמעשה הגילוי המוקדם מנע סכנה לחייה: "זה אובחן בשלב מאוד, מאוד, מאוד מוקדם. טכנית זה שלב 0. אני הולכת להיות בסדר. הסיבה היחידה שאני משתפת את זה איתכם היא שאולי היו לכם מחשבות, כשמישהו בחיים שלכם מאובחן עם סרטן, ש'מה אם זה הייתי אני? מה הייתי עושה בסיטואציה הזאת'?".

עוד הוסיפה: "ומסיבה כלשהי, תמיד חשבתי ש'אני הייתי סובלת בשקט. הייתי מקבלת את הדיאגנוזה, לא מספרת לאף אחד חוץ מקבוצה קטנה מאוד של אנשים. ואז, כשאני בצד השני של זה, הייתי מספרת לאנשים: זה מה שעברתי וזה מה שעשיתי'". 
היא גם חשפה: "הסיבה היחידה שתפסתי את הסרטן בשלב כל כך מוקדם היא שביום שקיבלתי הודעת תזכורת לממוגרפיה השנתית שלי, קבעתי תור, אם זה הזמן לתור שלכן או אם מעולם לא נבדקתן בעבר, תעשו את זה. אם אתן חייבות לגלות שיש לכן סרטן, עדיף מוקדם ככל האפשר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה