בריאות

מחריד: פסיכיאטר הותקף על ידי מטופל - ופונה לטיפול בבית חולים

בתחילת השבוע תקף מטופל פסיכיאטר המטפל בו במרפאה לבריאות הנפש שלום יהודה בירושלים. הרופא נזקק לטיפול רפואי ופונה לטיפול בבית החולים שערי צדק. משרד הבריאות: "רואים בחומרה כל ניסיון לפגיעה, אלימות פיזית או מילולית כלפי אנשי צוות רפואי, תופעה חמורה ובלתי נסבלת"
מערכת ice | 
שערי צדק (צילום שערי צדק)
משרד הבריאות מעדכן הערב (שלישי) כי בתחילת השבוע תקף מטופל פסיכיאטר המטפל בו במרפאה לבריאות הנפש שלום יהודה בירושלים. הפסיכיאטר נזקק לטיפול רפואי ופונה לטיפול בבית החולים שערי צדק. "משרד הבריאות רואה בחומרה כל ניסיון לפגיעה, אלימות פיזית או מילולית כלפי אנשי צוות רפואי", נמסר בהודעה. 
"זוהי תופעה חמורה, בלתי נסבלת ומשרד הבריאות יפעל בדרכים האפשריות כדי להבטיח את שלום הצוות המטפל ושלום המטופלים", לשון ההודעה. 
בחודש מאי אדם בן כ-40 שבר את ידו של הרופא שטיפל בו, והועמד לדין. על פי דיווח המשטרה אז, המטופל, תושב מזרח ירושלים, הגיע אל סניף קופת החולים ובעקבות חוסר שביעות רצון מהטיפול שניתן לו במקום תקף את אחד הרופאים. כתוצאה מהתקיפה נשברה ידו של הרופא. 
בסביבות חודש ינואר שלושה רופאים תושבי קלנסווה החלו להפעיל סניף של קופת חולים מאוחדת בעיר שבמשולש, אולם נאלצו להתפטר מעבודתם. הסיבה: איומים שקיבלו על חייהם, בנוסף למקרים של אירועי ירי לעבר ביתם. באחד ממקרי הירי אף חדר קליע אך בנס לא פגע בבני המשפחה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה