בריאות

שלושה רופאי מאוחדת הותקפו: זה מה שהחליטו לעשות בתגובה

שלושה רופאים בני אותה משפחה החלו לאחרונה להפעיל סניף של קופת חולים מאוחדת בעיר קלוונסה שבמשולש אך נאלצו להתפטר מתפקידם לאחר שקיבלו איומים על חייהם וחיי המשפחה שלהם, בנוסף לירי על ביתם: "לא יודעים מה רוצים מאיתנו, אנחנו לא מסוכסכים עם אף אחד"
מערכת ice | 
קופת חולים מאוחדת (צילום פלאש 90/ קובי גדעון)
שלושה רופאים תושבי קלנסווה החלו לאחרונה להפעיל סניף של קופת חולים מאוחדת בעיר שבמשולש, אולם נאלצו להתפטר מעבודתם. הסיבה: איומים שקיבלו על חייהם, בנוסף למקרים של אירועי ירי לעבר ביתם. באחד ממקרי הירי אף חדר קליע אך בנס לא פגע בבני המשפחה, כך דיווח כתב ynet חסן שעלאן.
אביהם של השלושה קיבל בליל שבת האחרון שיחת טלפון עם איום: "נרצח את הבן שלך וילדיו", בתגובה לכך החליטו השלושה להפסיק את עבודתם ומסרו כי אין לנו יותר שום קשר למאוחדת ומי שצריך משהו יכול לפנות לקופת החולים". מאוחדת מסרה בתגובה למקרה כי "נחרדנו לשמוע על האיומים והאלימות שהופנתה כלפי הרופאים המוערכים, מניעים אלה כרגע לא ידועים לאף אחד, אנחנו מגנים כל סוג של אלימות, הרופאים ממשיכים להגיע לעבודתם ולא קיבלנו כל התראה על הפסקה".
כרגע נסיבות המקרה עדיין לא ברורות אך תושבים בקלנסווה העידו כי אנשים אחרים בכפר לא אהבו את הצלחתם של הרופאים ובני משפחתם וייתכן שהסיבה לכך היא כי רצו להכשיל אותם בעבודתם וכי מדובר בהשתלטות של עבריינים אותה המשטרה צריכה לעצור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה