בריאות

בתי החולים קרסו ופשטו רגל: ענקית הבריאות תציל אותם?

רשת הבריאות רוד איילנד מתעניינת בבתי החולים של סטיוארד הלט' קאר שבמסצ'וסטס
מערכת ice | 
בית חולים (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
רשת הבריאות הגדולה ביותר של רוד איילנד, LifeSpan, נמנית עם המתמודדים הפוטנציאליים המעוניינים לרכוש לפחות חלק מבתי החולים של חברת סטיוארד הלט' קאר במסצ'וסטס, לקראת המכירה הפומבית של החברה הפושטת רגל ב-27 ביוני, כך פורסם בבוסטון גלוס
LifeSpan אינה מזהה באיזה מנכסי סטיוארד היא שוקלת להגיש הצעה, אך דוברת החברה, ג'יין ברונו, אמרה כי רשת הבריאות הציבורית "דואגת עמוקות להבטיח טיפול איכותי וגישה לשירותי בריאות עבור מטופלים נזקקים, וזוהי הסיבה שהמצב עם סטיוארד הלט' קאר כה קריטי".

סטיוארד הלט' קאר, שהגישה בקשת פשיטת רגל בחודש מאי, מוכרת את כל 31 בתי החולים שבבעלותה ברחבי ארצות הברית, כולל שמונה במסצ'וסטס. על פי דיווח של העיתונאים אהרון פרסמן ורוברט וייסמן בשבוע שעבר, סטיוארד גייסה הלוואה של 225 מיליון דולר כדי למנוע התייבשות כספית לפני המכירה הפומבית ב-27 ביוני.  
המנכ"ל של LifeSpan, ג'ון פרננדז, מכיר היטב את נוף הבריאות במסצ'וסטס. הוא הגיע לרוד איילנד לאחר שכיהן כנשיא של מאס איי אנד איר וגם של רשת מאס גנרל בריגהם אינטגרייטד קאר.   בד בבד עם התעניינותה בנכסי סטיוארד, LifeSpan עדיין נתונה במשא ומתן עם העיר פרובידנס לגבי תשלומי ארנונה. ראש העיר ברט סמיילי אמר כי השיחות הן "פרודוקטיביות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה