בריאות

ענקית הבריאות קורסת: הודיעה על פשיטת רגל עקב חובות עתק

DermTech, החברה שפיתחה טיפול לסרטן העור, מגישה בקשה להגנת פשיטת רגל כדי "לבנות מחדש את החוב"
מערכת ice |  1
צילום shutterstock, ויקיפדיה-Hanay
חברת DermTech מסן דייגו, שפיתחה מדבקה לא פולשנית לאיתור סרטן עור, הגישה ביום שלישי בקשה להגנת פשיטת רגל. הצעד נועד לאפשר לחברה "לבנות מחדש את החוב שלה ולמכור את נכסיה".
DermTech, שגייסה כ-98 מיליון דולר בהנפקה לציבור ב-2019, התמודדה עם מצוקת מזומנים חריפה בשנה האחרונה. החברה ניסתה ליישר קו באמצעים שונים כמו החלפת מנהיגות, קיצוץ משמעותי בכוח האדם וגיוסי הון כושלים. 

בפני בית המשפט, DermTech חשפה כי לחברה יש נכסים בשווי של כ-98 מיליון דולר וחובות של 63 מיליון דולר נכון לסוף אפריל. ההתחייבות הגדולה ביותר היא כלפי בעל המשרד שלה על סך 1.3 מיליון דולר. DermTech כבר הייתה מעורבת בסכסוך משפטי עם בעל המבנה על אי תשלום של כ-660 אלף דולר בשכר דירה.
בכוונת החברה להמשיך לתפעל את מעבדתה ולעבד בדיקות סרטן עור במהלך הליכי פשיטת הרגל, תוך מכירה מסודרת של נכסיה לצד "בנייה מחדש של החוב".  DermTech העסיקה מנגנון ייעוץ פיננסי לבחון אפשרויות כמו "רכישה, מיזוג או עסקה אחרת".
הבקשה להגנת חדלות פירעון מציבה סימן שאלה גדול על עתידה של החברה שפיתחה גישה גנומית לא פולשנית לגילוי סרטן עור באמצעות "מדבקה חכמה".  המוצר טרם אושר על ידי ה-FDA האמריקני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סאן דייגו
    איפה זה 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו יודע?
    סגור