בעולם

בת 17 "פיצחה" את השיטה: מרוויחה עשרות אלפי דולרים בחודש

בלה לין, נערה בת 17 מסן פרנסיסקו שבארצות הברית החליטה להשתמש ב-2,000 דולר שהיו בחסכונותיה, וכיום היא מרוויחה דרך אמזון עשרות אלפי דולרים מדי חודש
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
הסיפורים על אנשים שהרוויחו סכומי כסף רבים באמצעות מכירות באינטרנט הם רבים ובחיפוש קל בגוגל אפשר למצוא אלפי סיפורים, אם לא הרבה יותר. הסיפור הבא הוא מעט שונה וחריג באופן כללי, מאחר ומדובר בנערה בת 17 שמרוויחה סכומים שרוב האנשים יכולים רק לחלום עליהם.
כשהייתה בת 12, לין גילה שרקנים בבית הוריה, ולאחר שהיו בורחים ממנו כל הזמן, החליטה הילדה השאפתנית לתכנן כלוב מיוחד לשרקנים שלה. לאחר שהבינה את הפוטנציאל של המוצר שאותו יצרה, היא לקחה את 2,000 הדולרים שהיו בחסכונותיה והחליטה להשקיע אותם בקידום וייצור המוצר שלה.
כעבור זמן לא רב היא החלה למכור כמויות גדולות ממוצריה ובחודש נובמבר של שנת 2022 היא השיקה את החנות שלה באמזון. היא מכרה כמות אדירה של לא פחות מ-11,000 כלובים והכניסה מהם 410 אלף דולר בשנה שעברה, שהם כ-34 אלף דולרים מדי חודש.
בין לימודיה וניסיונותיה להתקבל לקולג'ים בשנה הבאה, כשתהיה בת 18, לין משקיעה לדבריה כ-20 שעות שבועיות בעסק שלה באמזון, שכאמור, מניב לה רווחים עצומים ומה שבטוח, שווה לה את ההשקעה. את הכלובים היא ירצה כך שיהיו שקופים ועם חריצים כדי שהשרקנים יוכלו להתעניין ואף להריח את מה שיש בחוץ, בניגוד לכלובים דמויי אקווריום אשר לרוב משמשים את בעלי השרקנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה