בעולם

סטארבקס במהלך מהפכני: כך היא תפעל למען איכות הסביבה

רשת בתי הקפה הסטארבקס, הייתה ידועה רבות כמי שפעילה במאבק למען איכות הסביבה ובמרוצת השנים נקטה בשל צעדים על מנת לצמצם את כמות הפסולת שהיא מייצרת. כעת, היא יוצאת בצעד חסר תקדים למען המטרה הזו
מערכת ice | 
סטארבקס (צילום shutterstock, יוטיוב/ NBC News)
רשת בתי הקפה סטארבקס, היא אחת מרשתות המזון המהיר הגדולות ביותר בעולם. כעת היא יוצאת במהלך למען איכות הסביבה וצמצום הפסולת שהיא מאפשרת ללקוחות לקנות קפה עם שימוש בספלים וכוסות שהם מביאים מהבית.
השינוי נכנס החל מאתמול (רביעי), כאשר  עבור הזמנות פרונטליות, על הלקוחות להגיד לקופאי/ת במהלך תהליך ההזמנה שהם הביאו ספל נקי משלהם לאחר מכן שהצוות יאסוף בחלון האיסוף "באמצעות כלי ללא מגע כדי להבטיח היגיינה ובטיחות".
גם בהזמנות באפליקציה נעשה התאמה למהלך כאשר ישנה נוסף כפתור של כוס אישית בתהליך ההזמנה. הלקוח מבצע הזמנה, ואז מביא אותו לחנות שם הוא נותן את הספל לבריסטה באזור האיסוף בו מכינים את המשקה ומחזיר אותו 
הכוסות החמות המסורתיות של הרשת עשויות הן מפלסטיק והן מנייר, כך שקשה למחזר אותן, מה שגורם לסטארבקס, לבצע חישוב מסלול מחדש בנוגע לדרכים בהן תוכל להפחית את תפוקת הפסולת שלה על מנת לעמוד ביעד של הפחתה של 50% עד 2030.
סטארבקס, הסבירה במסגרת הודעה ששחררה לעיתונות כי השינויים הם: "חלק מתנועה תרבותית גדולה יותר שהחברה מובילה למעבר לשימוש חוזר והרחק מפלסטיק חד פעמי, מה שהופך את זה לנוח ללקוחות להשתמש בכוס האישית שלהם בכל ביקור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה