בעולם

מקדונלד'ס משיקה רשת חדשה: כך היא מתכננת לעקוף את סטארבקס

רעידת אדמה קולינרית: מקדונלד'ס, משיקה מותג חדש העונה לשם CosMc's, אשר מתבסס בעיקר על משקאות. האם זה הצעד שיגרום לה לגבור על סטארבקס?
מערכת ice | 
מקדונלדס (צילום pixbay edit ice)
רשת המזון המהיר מקדונלד'ס, יוצאת במהלך מסקרן במסגרתו משיקה רשת מסעדות חדשה העונה לשם CosMc's, אשר תבסס בעיקר על משקאות. נכון לעכשיו הרשת החדשה תפעל במספר סניפים נבחרים בארה"ב ולאחר מכן הרשת תבחן את צורת ההתרחבות הנכונה.
בפוסט שפרסמו בחשבון האינסטגרם של הרשת החדשה נכתב: "אנחנו מגיעים ממקום שבו כוח המשיכה אינו קיים וגלקסיות נעות במהירות האור, אז אם אתם זקוקים לבוסט מלא טעם ולבריחה קלה, יש לנו את המשקאות והמנות שייקחו אתכם למקום השמח שלכם"
כאמור, הפיילוט נפתח נכון לעכשיו בבולינגברוק שבאילינוי, ובעוד כמה לוקיישנים נוספים ועד סוף שנת 2024 צפויים להיפתח עוד עשרה סניפים נוספים. כניסתה המדורגת של הרשת הוותיקה לשוק המשקאות מראה כי מקדונלד'ס מכוונת למטרה מסוימת.
אין ספק שהיא יכלה להכניס תפריט חדש בסניפי הרשת על פני השקת מותג חדש, אך היא בחרה באפשרות של פתיחת מותג חדש על מנת להציע ללקוחות חוויה שונה ממה שממה שמקבלים בסניפי מקדונלד'ס.
כמו כן, על פי רוב ההערכות, המשקאות מהווים העוגן הכלכלי ומגנט הרווחים של כל רשת מזון ברחבי העולם. בהתכתבות עם זה כריס קמפצ'ינסקי, מנכ"ל מקדונלד'ס, הודה לאחרונה במסגרת פגישת משקיעים שהרשת מחפשת הזדמנויות לבצע דריסת רגל לכיוון קטגוריות אטרקטיביות וצומחות, וניסתה לאתר בשנים האחרונות את העיתוי והכיוון האידיאליים עבורה בעולם המשקאות ואף שואפת להוות תחרות לסטארבקס.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה