בעולם

שר החוץ האיראני מאיים: "תל אביב צריכה לספור לאחור"

לאחר ההתנקשות בבכיר משמרות המהפכה סייד רזא מוסאווי, אחד מהבכירים בזירה הסורית, שר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדאללהיאן פרסם  פוסט ניחומים בחשבון ה-X שלו והבטיח כי ישראל "תשלם את המחיר"

מערכת ice |  1
ישראל, איראן (צילום freepik)
אתמול (שני)  דווח על תקיפה ישראלית באזור דמשק של מחסני נשק איראניים בה חוסל בסיכול ממוקד באמצעות ירי של שלושה טילים, סייד רזא מוסאווי, יועץ צבאי בכיר במשמרות המהפכה האסלאמית בדרגת תת-אלוף.
מוסאווי השתתף בכל שלבי הלחימה בסוריה במהלך השנים האחרונות ונחשב לאחד המפקדים הגדולים והבולטים של כוח קודס. בעבר מוסאווי היה נתון למספר ניסיונות התנקשות אבל הצליח להינצל.
שר החוץ האיראני, חוסיין אמיר עבדאללהיאן פרסם בחשבון ה-X שלו: "אני מנחם את משפחתו של רזא מוסאווי על מות הקדושים של היועץ האיראני למלחמה בטרור בסוריה, שנלחם באומץ רב-שנים לצד קאסם סולימאני כדי להבטיח את ביטחונה של איראן". בנוסף, שר החוץ ניצל את ההזדמנות לאיים על ישראל ואמר כי "המשטר הציוני בהחלט ישלם על הפשע הזה ותל אביב צריכה לספור לאחור".
גם מטעם חיזבאללה הגיבו לחיסול ואמרו: "התנקשות האויב, במפקד בסוריה היא מתקפה בוטה וחסרת בושה שחוצה את הגבולות. הוא היה אחד הטובים שפעלו לתמיכה בהתנגדות האסלאמית בלבנון במשך עשרות שנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חורבן הבית ה3 לא יגיע מטהרן
    נביא זעם 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי תיתנו לשטנתניהו ולממשלטבח להביא מוות וחורבן
    סגור