דיגיטל וטק

גוגל עוקפת את כולם: הפיצ'ר החדש שנכנס לארנק הדיגיטלי

אחרי שגרם לנו להפסיק להסתובב עם כרטיסי אשראי וכרטיסי קופת חולים, עדכון חדש שנכנס לארנק הדיגיטלי של גוגל הופך אותו עכשיו גם לכרטיס עובד וכעת נוכל להשתמש בו על מנת להיכנס למקום העבודה שלנו, לחתים שעון נוכחות ועוד
מערכת ice |  1
Google Pay (צילום unsplash)
עדכון חדש נכנס לארנק הדיגיטלי של גוגל והחל מהחודש, האפליקציה תתמוך גם בהוספה של כרטיסי העובדים, שמשמשים אותנו לצורך כניסה למקום העבודה, החתמה על שעון נוכחות וכו.
גרסה 23.44 של Google Play Services שמגיעה למכשירים החודש כוללת עדכון לאפליקציית הארנק, כשבמסמך מצוין כי העדכון: "יאפשר למשתמשים לבצע דיגיטציה של כרטיסי העובדים שלהם ל-Google Wallet".
עדכון נוסף לאפליקציה כולל עדכון של משתמשים כאשר כרטיס שהוסיפו לארנק עדיין לא פעיל כי הוא מחכה לאישור סופי בכפוף להוספת תעודת הזהות שלהם. חשוב לציין כי גוגל לא מציינת מתי בדיוק הפיצ'ר הזה יגיע בדיוק לכלל המשתמשים, אלא רק שהוא נתמך החל מהחודש ב-Google Play Services.
כמו כן גוגל לא ציינה במסמך שיצא האם הפיצ'ר החדש מוגבל לחברות ספציפיות לכן נצטרך לחכות עד להכרזה רשמית של החברה. החידוש שצפוי להגיע ל-Google Wallet עומד לקרב אותה עוד צעד לקראת הפיכתה למחליפה הרשמית של הארנק שלנו.
נכון לעכשיו האפליקציה כבר עכשיו תומכת במגוון פונקציות כמו תשלומים עם אשראי, תשלום בתחבורה ציבורית, שמירת כרטיסי ה-Boarding לטיסות שלכם ואחסון Gift Cards.
ביוני האחרון היא גם קיבלה שדרוג משמעותי, עם היכולת לשמור עבור משתמשים תעודות זהות ורישיונות נהיגה בכמה מדינות בארצות הברית. אחרי כמה חודשים בבטא, הפיצ'ר הגיע בקיץ ומאפשר כבר עכשיו למשתמשים במדינות מרילנד, אריזונה, קולורדו וג'ורג'יה להוסיף תעודת זהות דיגיטלית לאפליקציית הארנק שלהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כיף לחיות בישראל
    נוסע קבוע 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כאן בארץ אבל בנתיים מדשדשים למעט חברות האשראי אף אחד לא תומך בארנק של גוגל לא רב קו לא קופות החולים ומיותר לציין שכרטיסי עובדים לא יעבדו
    סגור