בעולם

הבכיר שהצניח את מנייתה של אסתי לאודר עושה קאמבק?

אחד מהמנהלים הבכירים של אסתי לאודר פוטר לפני שנתיים לאחר ששיתף ציוץ שהקנה לו היבטים גזעניים. מנייתה של לאודר צנחה לא מעט מאז, וכעת אולי מבינים את הטעות שעשו. בינתיים ג'ון דמסי מתכנן את הקאמבק שלו
מערכת ice | 
קוסמטיקה. אסתי לאודר (צילום iStock)
שני דברים כנראה הביאו לצניחה במניה של קבוצת אסתי לאודר - הקורונה ופיטוריו ג'ון דמסי. דמסי היה המנהל הבכיר של הקבוצה במשך יותר מעשור ובין היתר שימש כמנהל של אחד המותגים המוכרים ביותר של הקבוצה - חברת האיפור מאק. לאחר ציוץ אחד ששיתף שבו הייתה המילה ni**a, קריירה של 31 שנה ירדה לטימיון ובתוך שבוע דמסי פוטר.
אף שדמסי טען כי התבלבל בקריאה של הציוץ (שהיה שייך לראפר שחור שגם יצא להגנתו של דמסי) ובכלל חשב שכתובה שם מילה אחרת שדומה מאוד למילה האסורה, בחברה וברשת בכלל מיהרו לבטל אותו. לאחרונה הניו יורק פוסט ערך עימו ריאיון מקיף ובו הודה כי הוא מרגיש במעין מעצר בית מאז פיטוריו, וכי כל חייו השתנו לגמרי וכבר לא נראים כמו פעם. עוד הוא אומר כי הוא מרגיש שכאילו נפל קורבן למקרה של גניבת זהות. 
עם זאת, נדמה כי המוניטין של דמסי מתאחה אט-אט וכעת הוא זוכה לשבחות ועידודים מחבריו לתעשייה, שטוענים כי הטעות המרה שעשה והתנצל עליה אינה מבטלת עשורים של קריירה, ניסיון ותבונה. רבים מהמשבחים של דמסי, יש לציין, הם חברי הקהילה האפרו-אמריקנית שהעידו כי דמסי היה חלוץ בכך שעירב אותם בתעשייה (למשל בקולקציות האייקוניות של מאק כיכבו לא מעט אומנים אפרו-אמריקנים).
ייכן וגם באסתי לאודר מבינים כי לכאורה עשו טעות. מאז פיטוריו של דמסי מנייתה של החברה צנחה בכ-50%. יש לציין כי דמסי אחראי על לא מעט הצלחות בלאודר, בהן ההשקעה בראפר פי דידי ובטום פורד. כעת דמסי מעניק ייעוץ לחברות דרך אחת החברות של ברנרד ארנו ובקרוב ייצא ספר חדש שכתב על קולקציות האומנויות שנמצאות בבעלותו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה