שיווק ופרסום

קמפיין חדש לדוגמנית הישראלית הבינלאומית: זה המותג אותו תפרסם

הדוגמנית הבינלאומית מאי תגר הצטלמה לקמפיין החדש של קסטרו, זאת לאחר שכבר הצטלמה לקמפיין הבינלאומי של מותג היוקרה DIOR ולמגזין האופנה הנחשב בעולם ווג
מערכת ice |  1
מאי תגר (צילום לנס הפקות)

הישג בינלאומי לדוגמנית הישראלית מאי תגר: לאחר שהצטלמה בעבר לקמפיין הבינלאומי של מותג היוקרה DIOR ולמגזין האופנה הנחשב בעולם ווג, תצטלם הדוגמנית בת ה-24 לקמפיין החדש של קסטרו, לצד הזמרת אודיה המשמשת כפרזנטורית של החברה ולצדה של המעושרת לאה שנירר לה זה קמפיין ראשון.

מאי תגר בת ה-24 מיוצגת בישראל בסוכנות יולי, מתגוררת בשנתיים האחרונות בברצלונה והתחילה לדגמן בגיל 16, הצטלמה בין היתר לג'ורג'יו ארמני, BASH, לואי ויטון, אסתי לאודר, פינק של ויקטוריה סיקרט, דיזל וקמפיינים גדולים נוספים.
 


בראיון ל-ynet לפני קצת יותר מחצי שנה אמרה תגר: "ההגדרה לדוגמנית בארץ שונה מההגדרה בחו"ל. בארץ יש גם דוגמניות שפורצות בזכות האינסטגרם עם כמות עוקבים גדולה ובחו"ל זה פחות מתאפשר. כמות העוקבים שם לא רלוונטית ויש הגדרה ברורה למהי דוגמנית, בחו"ל לא עובדים בלתפעל את האינסטגרם, אלא יותר בעבודה עצמה, באודישנים, בפגישות עם המלהקים החשובים בתעשייה ומנהלי הקריאטיב ועוד. כשאת מגיעה לאודישנים בחו"ל, את חייבת לבוא עם תיק עבודות ורזומה של הפקות אופנה ועבודות נחשבות.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת??? דוגמנית??
    המגיבה 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוגמנית אמורה להיות גם יפה., לא????
    סגור