בעולם

מדאיג: הסנאטור בן ה-81 קפא באמצע מסיבת עיתונאים

הסנאטור הוותיק ענה לשאלות עיתונאים כאשר קפא במקום כחצי דקה. תקרית דומה עבר בסוף החודש שעבר, וגם הפעם אמר כי הוא" בסדר". צפו בתיעוד 
מערכת ice |  2
מיץ' מקונל במסע"ת (צילום MSNBC)
מנהיג המיעוט בסנאט, מיץ' מקונל הרפובליקני, קפא במשך כ-30 שניות היום (רביעי) בזמן שדיבר עם עיתונאים לאחר נאום בקובינגטון, קנטקי.
תקרית דומה חווה מקונל בקפיטול של ארה"ב בסוף החודש שעבר, מה שמעלה שאלות לגבי כשירותו של הפוליטיקאי בן ה-81 להוביל את השדולה הרפובליקנית של הסנאט.
התרקית היום התרחשה כאשר כתב שאל את הסנאטור אם הוא מתכנן להתמודד לבחירה מחדש בשנת 2026. מקונל נאלץ לבקש ממנו לחזור על השאלה מספר פעמים, ציחקק לרגע, ואז עצר.
 
העוזרת שלו שאלה אותו אז, "שמעת את השאלה, סנטור, האם תתמודד לבחירה מחדש ב-2026?" אך מקונל לא הגיב. "אני מצטער כולכם, נצטרך דקה", אמרה העוזרת לכתבים. חבר בצוות הסנאטור דיבר אליו בשקט לרגע, ומקונל הצליח ללחוש לו תשובה.

מקונל פנה בחזרה לכתבים, אמר, "בסדר", ועוזרו שאל אם למישהו יש שאלה נוספת.
מקונל, מנהיג השדולה הרפובליקנית של הסנאט מאז 2007, התמודד עם שאלות לגבי בריאותו במהלך השנה. הוא טופל לאחר שחטף זעזוע מוח ושבר בצלע בעקבות נפילה במלון בוושינגטון במרץ, וחזר לסנאט מספר שבועות לאחר מכן.
בסוף יולי, מקונל קפא למשך 30 שניות במהלך מסיבת עיתונאים בגבעת הקפיטול. בשעתו, משרדו אמר שלרפובליקני מקנטקי הייתה "סחרחורת" והרפובליקנים אמרו מאוחר יותר שהוא התייבש. בשיחה עם עיתונאים לאחר התקרית, מקונל התעקש שהוא "בסדר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התקף פטי מל
    ארתור 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוג של התקף אפילפטי שנקרא פטי מל, ניתוק של מספר שניות ואז חזרה לתיפקוד
    סגור
  • 1.
    התקף אפילפטי
    ארתור 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נראה כמו סוג מסוים של אפילפסיה, חברה טובה שלי סובלת מזה, יש התקפי ניתוק של מספר שניות ואז הבנאדם חוזר לעצמו. רגע מפחיד אבל חיים עם זה
    סגור