בעולם

העימות הרפובליקני: טראמפ צדק שלא השתתף? זה הכוכב העולה במפלגה

העימות הראשון בין מתמודדי המפלגה הסתיים, חסרונו של טראמפ הורגש באולם במידה ניכרת. ויוק ראמאסוואמי סיים את הסיבוב הזה כמנצח
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, freepik)
העימות הראשון של המפלגה הרפובליקנית שהסתיים הלילה (בין רביעי לחמישי) עמד בסימן חוסר הנוכחות של טראמפ. בין שלל המועמדים, בלט המתחרה העיקרי שלו במפלגה, מושל קליפורניה רון דה סנטיס והכוכב הצעיר שנמצא במקום השלישי בתמיכה במפלגה, ויוק ראמאסוואמי.
כלל המשתתפים וביניהם שגרירת ארצות הברית לאו"ם בממשל טראמפ, ניקי היילי וסגן הנשיא לשעבר מייק פנס, עברו בצורה די חלקה את העימות, רק ראמאסוואמי הצליח לבלוט והוכתר בתקשורת האמריקאית כמנצח בסיבוב הזה.
כאשר המועמדים נשאלו האם יתמכו בטראמפ במידה ויבחר לייצג את המפלגה בבחירות הקרובות למרות העננה הפלילית שמרחפת מעליו, כמעט כולם עשו זאת מיד חוץ ממושל ניו ג'רזי כריס כריסטי שהרים את היד באיחור, ומושל ארקנסו אסא הצ'ינסון שסירב.
תמיכה ברורה בטראמפ ניתן למצוא בקריאות הבוז שנשמעו כלפי מתנגדו הגדול, כריסטי, שתקף את נשיא ארצות הברית לשעבר וטען כי הוא לא מוכן לעמוד בשבועה להגן על החוקה האמריקאית. המהומה באולם הייתה כה גדולה עד כדי כך שהמנחים היו צריכים להרגיע את הקהל הזועם באולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה