בעולם

קווין הארט במצב בריאותי קשה: "אני בכסא גלגלים, טיפש"

בסרטון שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו, הקומיקאי נראה יושב במרפסת ביתו בכיסא הגלגלים המדובר והסביר כי נסיון להתחרות מול שחקן ה-NFL, שבמהלכו קרע את שרירי הבטן התחתונה שלו, הביאו אותו למצב הקשה: "מה חשבתי לעצמי?"
מערכת ice | 
קווין הארט (צילום shutterstock)
זה ממש לא מצחיק. הבדרן והשחקן האמריקאי האהוב קווין הארט, חשף בפני עוקביו ברשתות החברתיות כי הוא ספג פציעה קשה שמאלצת אותו לשבת כעת בכסא גלגלים משום שאינו מסוגל ללכת.
בסרטון שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו, הוא נראה יושב במרפסת ביתו בכיסא הגלגלים המדובר והסביר כי נסיון להתחרות מול שחקן ה-NFL, שבמהלכו קרע את שרירי הבטן התחתונה שלו, הביאו אותו למצב הקשה.
 
הארט סיפר בהומור כי אתגר את השחקן לבדוק מי הכי מהיר, במהלך מפגש ברביקיו: "אחד הדברים המטופשים שעשיתי אי פעם ב-44 שנותיי עלי אדמות, גיל 44 הוא גיל אמיתי. זה לא משחק, תכבדו את הגיל הזה הוא שהגיל הזה ייאלץ אתכם לכבד אותו, הוא אילץ אותי לכבד אותו. אני בכיסא גלגלים, כי ניסיתי לעשות דברים של אנשים צעירים, ואולצתי להושיב את ישבני".

עוד סיפר: "אני וסטיבן נקלענו לדיון, ניסינו לקבוע מי מהיר יותר. יצאנו לרוץ 40 יארד (35 מטר), וקרעתי את הבטן התחתונה, אני לא יכול ללכת. על מה התחרינו בכלל בגיל הזה? מה אני עושה? הדבר הכי מטופש בעולם, עכשיו אני לא יכול ללכת כי ניסיתי לקבל את התואר של הגבר הכי מהיר בברביקיו. מה חשבתי? אלוהים, חייב להיות האיש הכי טיפש בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה