בעולם

סיוט במונית: הנוסעת עשתה את צרכיה במושב האחורי - ונמלטה

נהגי המוניות בבנגקוק כבר מכירים אותה: נוסעת חבושה פאה נוהגת לעשות את צרכיה במושב האחורי, ולברוח בלי לשלם. אחד הנהגים שיתף בפייסבוק את סרטון הנסיעה והזהיר: "שלא יקרה לכם מה שקרה לי"
מערכת ice |  3
צילום navee sangvitoon
נהג מונית תאילנדי במחוז Samut Prakarn ליד בנגקוק, פרסם פוסט בפייסבוק כדי להזהיר את חבריו הנהגים מפני נוסעת שרכשה לה "מוניטין" מפוקפק כמי שנוהגת להטיל צואתה במושב האחורי, ואז לברוח בלי לשלם.
הנהג, שסיפורו פורסם באתר The Thaiger שיתף את צילומי מצלמת הרכב שלו וסיפורו בקבוצת פייסבוק בשם Taxi Drivers (תאילנד) וכתב: "אזהרה לכל נהגי המוניות! אני לא רוצה שאחרים יעברו את מה שאני עברתי. המחיר היה 417 באט (כ-45 שקל), אבל לא קיבלתי אותו ואפילו נאלצתי לשלם על ניקוי הרכב".

בסרטון נראה הנהג נוסע דרך הכפר בו התגוררה הנוסעת. עם ההגעה ליעד, נשמעה הנוסעת בגיל העמידה אומרת: "אין לי כסף לשלם. גם המשפחה שלי לא בבית. אני לא יודעת מה לעשות. היי, תסתכל על הראש שלי. אתה רואה? יש לי סרטן, ואני עושה קקי על המושב שלך. זה מלוכלך, אבל אני אביא מטלית לנקות אותו. זו הקארמה שלי. בוא נחשוב שאתה עושה מעשה טוב בכך שאתה נותן לי טרמפ חינם. בסדר? אין לי כסף".
הנהג חשף עוד על האירוע בתגובות: "היא רצה והמושב האחורי שלי היה מלוכלך. נהגי טוקטוק בכפר אמרו לי שאף אחד לא מעז לאסוף אותה כי היא תמיד הפרישה על כל רכב ואף פעם לא שילמה על הנסיעה".
נהג המונית הוסיף: "היא מחליפה פאות כל יום כדי לפתות את הנהג לאסוף אותה. השכנים שלה אמרו לי שהמשפחה שלה מתעלמת ממנה. חלק מהקורבנות הגישו תלונה במשטרה, אך ללא הועיל. אין לה ולמשפחתה כסף לשלם את הקנס".
גולשים ונהגי מוניות רבים הגיבו על הפוסט שהם סבלו מאותו דבר. אחת הנשים כתבה כי פגשה את האישה מספר פעמים: "אני חושבת שיש לה בעיה נפשית, אבל היא כזו סנובית. היא מתחננת לכסף מאנשים וקונה בו קפה יקר וחטיפים".
נהג המונית עדכן את הפוסט ואמר כי הגיש תלונה במשטרה וביקר בביתה שוב עם שוטרים למחרת, אך, משפחתה דיווחה שהיא לא בבית ולא חזרה יום קודם לכן. לא ברור אם האישה תתמודד עם השלכות מעשיה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    Yhhhjjj
    Why 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 2.
    מונית החרה
    דין דין 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עצם העובדה של נסיעה במונית מפעילה לה את המעיים ואז לא יכולה להתאפק.
    סגור
  • 1.
    נהג מונית והזקנה
    אורטל 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא תיסע במונית ואם אנשים נותנים לה כסף וקונה שטויות במקום לטפל בעצמה שתקח אוטובוס וכשתראה את הקנסות תתחיל לשלם ואם יודעת לחרבן עם האמונה הטפלה הנהג לא ישחרר את הדלתות עד שתנקה הכל אישה ברברית הזאת
    סגור