בעולם

המוות המפתיע של המיליארדר מצית סערה: המשפחה נלחמת על הירושה

המיליארדר דימיטרי זלנוב שנחשב לאחד מהמילארדרים הצעירים ברוסיה נפטר וכעת ובני המשפחה מתווכחים ביניהם על חלוקת הכסף, רכבים ונכסים לאחר שהמיליארדר לא השאיר צוואה מסודרת
מערכת ice | 
כלכלה (צילום vecteezy)
המיליארדר דימיטרי זלנוב שנחשב לאחד מהמילארדרים הצעירים ברוסיה עד שאיבד הון מנכסיו במפלה הכלכלית בשנות ה-2000 המאוחרות, הגיע למסיבה ברייבריה הצרפתית שם חלה ונחבט בראשו ומת זמן קצר לאחר מכן מהפצעים.
כעת, בני המשפחה מתווכחים על חלוקת הכסף שלו לאחר שדימיטרי לא השאיר צוואה מסודרת. זלנוב היה בן 50, ללא מחלות רקע לכן מותו היווה הפתעה רבה למשפחתו.
 למרות מקרי מוות מסתוריים רבים של אוליגרכים רבים זלנוב לא הכין צוואה ולכן אלמנתו נטליה דוריאניובה ואחד מבניו הגדולים מיכאל זלנוב הגישו תביעה נגד ההורים של זלנוב ובתו הגדולה בטענה שחסמו את הגישה לנכסים הגדולים של המיליארדר. הם טוענים שהמנעולים בביתם במוסקווה שונו ושאוסף המכוניות שכלל 24 רכבי יוקרה נלקח מהם.
אוסף המכוניות לבדו שווה מיליוני דולרים. הטענה הנוספת של האלמנה היא שתזרים ההכנסות העקיף מנכסיו המפוזרים בצרפת וניו ג'רזי נחסם גם הוא. להוריו של זלנוב ניתן עד ה-16 בפברואר להגיב לתביעה שהוגשה נגדם ולאחר מכן הקרב על הירושה של המיליארדר יחל בבית המשפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה