בעולם

אילון מאסק תחת מתקפה חדשה: מייסד טוויטר מפקפק בכשירותו

אחד מארבעת מייסדי הפלטפורמה החברתית שנרכשה לא מזמן על ידי מאסק, התראיין ל"גרדיאן" ותהה האם בעלי טסלה הוא האיש הנכון להיות בעלי טוויטר
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ The Babylon)
אילון מאסק מקבל כעת שנאה, או לפחות כמה התחכמויות מגוונות, מאחד האנשים שהקימו את אפליקציית הציפור הכחולה המועדפת עליו. מייסד הטוויטר, ביז סטון, אמר ל"גרדיאן" כי בעלי טסלה "לא נראה כמו הבעלים הנכון לטוויטר, אבל יכול להיות שאני טועה". סטון היה אחד מארבעה אנשים שעזרו להוציא את הפלטפורמה לפועל. לצד ג'ק דורסי, שבסופו של דבר הפך למנכ"ל לפני שעזב את החברה ב-2022, היו גם נואה גלאס ואוון וויליאמס.
סטון עזב את טוויטר ב-2011 אך חזר ב-2017 לעבוד על "התרבות, האנרגיה וההרגשה" של החברה. זה התברר כהרבה עבודה על נוהלי ניהול התוכן של טוויטר. סטון מיעט לצייץ בעצמו, אך עם זאת כן יצא מדי פעם בכמה נאומים מלאי תשוקה, במיוחד כשהוא ועמיתיו לעבודה ספגו ביקורת על האופן שבו האתר החברתי הגביר שיח אלים.הפרסום דברי שטנה בפלטפורמה הוא נושא רגיש עבור סטון, אז כאשר מאסק פיטר את צוות האמון והבטיחות שלו, קיצץ את מנהלי הפייק ניוז שלו ואפשר לדמויות ימין קיצוני גדולות, מפיצי מידע מוטעה, כמו גם ניאו-נאצים מוחלטים לחזור הפלטפורמה, זה העציב אותו, באופן מובן. הוא אמר לגרדיאן "עשינו הרבה שיפורים בתחומים האלה. וכל זה נעלם עכשיו."
סטון גם מתח ביקורת על האופן בו מאסק מתמודד עם הביקורת, כאשר הוא אוסר על דיבור שהוא לא אוהב. מאסק אסר לזמן קצר על עיתונאים מהפלטפורמה לצד חשבון שמשתמש במידע ציבורי כדי לעקוב אחר המטוס הפרטי של מאסק, אם כי כעת החשבון הזה חוזר לרשת עם עיכוב מאולץ של 24 שעות. "אתה חייב להיות בסדר עם דברים שאתה פשוט לא אוהב או לא מסכים להיות שם", אמר סטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה