ויראלי

חיכה 93 יום מחוץ למשרדי טוויטר רק כדי לחבק את אילון מאסק

יוטיובר נחוש במיוחד חנה למעלה מחודשיים מחוץ למשרדי טוויטר, התחפש לציפור כחולה ונשא שלט: "חבק אותי אילון". לבסוף, בזכות בקשה מוזרה שקיבל דווקא במונדיאל בקטאר, חיבק מאסק את הבחור - ביום החיבוקים הבינלאומי
מערכת ice | 
אילון מאסק והיוטיובר (צילום מתוך טוויטר)
יוטיובר עיקש במיוחד זכה להגשים את חלומו ולחבק את מנכ"ל טוויטר אילון מאסק, לאחר קמפינג מתוקשר שערך מחוץ למשרדי טוויטר ו-SpaceX במשך לא פחות מ-93 ימים.
היוטיובר, פידיאס פאנאיוטו, העלה לטוויטר שלו ביום ראשון 21 בינואר, שהוא יום החיבוקים הבינלאומי, תמונה שלו מחבק את המיליארדר במשרד של טוויטר בסן פרנסיסקו. "אנחנו בהחלט חיים בסימולציה! אילון מאסק, יום חיבוקים שמח לכולם", כתב פידיאס בכותרת.

מאז ששותף, הפוסט של פידיאס זכה לכ-143 אלף לייקים ולמעלה מ-30 מיליון צפיות. בתגובות, כתב אחד הגולשים: "אתה צריך להודות לילד הזה בגמר גביע העולם בקטאר שהוא עשה עבודה טובה לשכנע את אילון מאסק לפגוש אותך!". על כך הגיב מאסק עצמו: "נכון".
 
פידיאס חנה מחוץ למטה טוויטר במשך למעלה חודשיים ותיעד את מסעו ביוטיוב. הוא אפילו התחפש לציפור כחולה ועמד מחוץ למשרד עם שלט שעליו נכתב "חבק אותי אילון". ואז, כשהיוטיובר כבר כמעט ונכנע, קרה דבר מפתיע. אילון מאסק ביקר במשחק גביע העולם בקטאר, שם שוחח עם קבוצה של נערים צעירים שביקשו באופן אישי ממנכ"ל טסלה לחבק את פידיאס.
מאסק אפילו התייחס לנושא הזה בטוויטר וציין שהדבר היחיד שהילדים באמת ביקשו הוא שיחבק את היוטיובר. וכך, ביום החיבוק הבינלאומי זכה היוטיובר הנחוש לקבל חיבוק מהבוס של טוויטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה