בעולם

השינויים הדרמטיים עושים את שלהם: קרדיט סוויס פותח חזק את 2023

מנכ"ל הנבק אומר שהשינוי לקראת "קרדיט סוויס חדש" הולך טוב: "הצגנו תוכנית מאוד ברורה ודיברנו עם כל קבוצות בעלי העניין השונות בשלושת החודשים האחרונים"
מערכת ice | 
קרדיט סוויס (צילום קרדיט סוויס)
"קרדיט סוויס רואה ירידה חדה בזרימת הלקוחות החוצה, ככל שהמלווה השוויצרי מתקדם עם השיפוץ האסטרטגי הגדול שלו", אמר היום (רביעי) המנכ"ל החדש אולריך קורנר. בנובמבר, בחברה צפו להפסד של 1.6 מיליארד דולר ברבעון הרביעי, לאחר שהכריזו שם על שורה של צעדים להתמודדות עם תת ביצועים מתמשכים בבנק ההשקעות שלה וסדרה של כשלי סיכונים וציות. בזמנו נחשף גם כי קרדיט סוויס המשיכה לחוות יציאות ניכרות של נכסים נטו.
"הזרמים היוצאים, כפי שאמרנו, הצטמצמו באופן משמעותי מאוד ואנחנו רואים כעת את הכסף חוזר בחלקים שונים של החברה", אמר קורנר בשולי הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, שוויץ. כחלק מהשיפוץ, בעלי המניות של קרדיט סוויס הודיעו בנובמבר על גיוס הון של 4.2 מיליארד דולר, כולל הנפקת מניות פרטית חדשה שתגרום לבנק הלאומי הסעודי להפוך לבעל העניין הגדול ביותר, עם 9.9% ממניות.
קורנר אמר שהשינוי לקראת "קרדיט סוויס חדש" הולך טוב. "הצגנו תוכנית מאוד ברורה ודיברנו עם כל קבוצות בעלי העניין השונות בשלושת החודשים האחרונים", הוא אמר. "אני חושב שהתוכנית, האסטרטגיה מהדהדת מאוד. אנחנו בתנופת ביצוע, אז אני חושב שאנחנו מתקדמים ממש טוב". קרדיט סוויס גם פנתה לעשרות אלפי לקוחות בשוויץ וברחבי העולם לקבלת משוב על השינויים שמתבצעים, אמר קורנר.
קורנר אישר, כי העזיבה המדווחת של 10% מבנקאי ההשקעות של קרדיט סוויס באירופה הייתה חלק מתוכניותיה שהוכרזו בעבר לקצץ 2,700 משרות עד 2023 ולהקטין את מספר העובדים ב-9,000 בסך הכל עד 2025. כחלק מהשיפוץ, קרדיט סוויס תמתג מחדש את חטיבת בנקאות ההשקעות שלה בארה"ב כ-CS First Boston. בראש היחידה החדשה יעמוד חבר דירקטוריון קרדיט סוויס לשעבר מייקל קליין. על פי הדיווחים, קרדיט סוויס עומדת על סף רכישת חברת ייעוץ השקעות בוטיק של קליין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה