בעולם

זה הצעד החדש של ממשלת בריטניה במלחמה נגד יוקר המחיה

הממשלה הבריטית תעניק סיוע לאזרחים ותחלק מענקים בגובה 900 פאונד למעל 8 מיליון משפחות, כך לפי דיווח הפיננשל טיימס

מערכת ice | 
משכורות בבריטניה (צילום freepik, pexels)
במטרה להילחם במצב הכלכלי הקשה, ממשלת בריטניה הודיעה בשעות הצהריים (רביעי) כי תחלק מענקי סיוע למיליוני משקי בית ברחבי הממלכה. לפי הודעת הממשלה הבריטית, המענקים יתפרסו על פני מספר תשלומים שיחולקו לאורך השנה ויסתכמו בעד 1,350 פאונד למשפחה, כך לפי דיווח בפייננשל טיימס הבריטי.
לפי הפרסום יותר מ-8 מיליון משקי בית ברחבי המדינה יקבלו מענק מזומן על סך 900 פאונד, שיתפרס לשלושה תשלומים לאורך 12 חודשים החל מהאביב הקרוב. בנוסף לכך, יותר מ-6 מיליון אנשים הזכאים לקצבת נכות יקבלו תשלום נפרד בקיץ של 150 פאונד, וכ-8 מיליון פנסיונרים יקבלו בחורף הבא תוספת חד פעמית של 300 פאונד. הכסף יועבר ישירות לחשבונות הבנק.
שר האוצר ג'רמי האנט התייחס בהצהרה רשמית לחלוקת המענקים והתייחס למצב האינפלציה בבריטניה שטיפסה בנובמבר ל-10.7%. "בלימת האינפלציה עומדת בראש סדר העדיפויות של הממשלה וזו הדרך היחידה להקל על מצוקת המחירים הגבוהים, להוביל לצמיחה כלכלית ארוכת טווח ולשפר את איכות החיים של כולם".
בנוסף לכך בממשלה הדגישו כי התשלומים מגיעים בנוסף לצעדי תמיכה נוספים, ביניהם החזרי מס לחלק ממשקי הבית והנחה בחשבונות האנרגיה התקפה עד מרץ.
כזכור המלחמה ביוקר המחייה ובעליית האינפלציה הינם אחת המשימות החשובות של ראש הממשלה הטרי רישי סונאק, שבמידה רבה קיבל את אמון מפלגתו מתוך אמונה שהוא האיש יכול להציל את הכלכלה הבריטית המדשדשת ולהשיב את התמיכה במפלגה השמרנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה