בעולם

מעריצות זרקו 678 חזיות על הראפר: מה עשה איתן?

לא פחות מ-678 חזיות נזרקו על הראפר יאנג גרייבי במהלך הופעותיו האחרונות. הוא החליט לעשות טוב, אסף את החזיות ותרם אותן למקלט לנשים בסיכון
מערכת ice | 
החזיות שנזרקו (צילום צילום מסך מעמוד טיקטוק yunggravy)
תופעת זריקת בגדי לבוש תחתונים לעבר הזמר המוערץ במהלך הופעה אינה תופעה חדשה, אך יש ראפר אחד שהחליט לנצל את התופעה בשביל לעשות טוב. הראפר יאנג גרייבי החליט לתרום את החזיות המושלכות לעברו במהלך ההופעות למקלט לנשים בסיכון.
אם חשבתם שמדובר במספר קטן של חזיות, אז גרייבי, ששמו האמיתי הוא מת'יו ריימונד האורי, וצוותו ספרו וגילו כי מדובר בלא פחות מ-678 חזיות שנתרמו עד כה. בסרטון טיקטוק שהעלה לאחרונה וזכה לכשלוש מיליון ציפיות, גרייבי התחייב כי הוא ישווה "את הערך הסופי שלהן (החזיות) בתרומה שאעביר לעמותות צדקה לחולות בסרטן השד".

בזכות הסרטון והמחווה המרגשת, נראה כי שיא 159 החזיות שנזרקו לעברו באחת מהופעותיו במיניאפוליס עומד להישבר. עבור המחווה, הזמר שפרץ בשנת 2016 בזכות שירו "Mr. Clean", זכה לשבחים רבים בקרב הגולשים.
אז בעוד נראה שבזכות החלטתו מעוררת ההערכה של יאנג גרייבי, הוא הבטיח שכמות החזיות שיזרקו לבמה במהלך הופעותיו תלך ותגדל, עוד מוקדם לדעת אם יהיה מדובר בתופעה חד פעמית או שגם ראפרים וזמרים נוספים יצטרפו למחווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה