בעולם

מלזיה: מצוד אחר תנין ים שטרף תינוק בן שנה לעיני אביו

במקרה מחריד במלזיה חטף תנין ים תינוק כבן שנה, שישב בסירת דייג עם אביו. המשמר הימי המקומי פתח בחיפושים נרחבים אחר התנין, בינתיים ללא הועיל
מערכת ice | 
תנין (צילום ויקפדיה)
טרגדיה במלזיה: תינוק כבן שנה נטרף על ידי תנין ים, בעת ששהה עם אביו בסירת דיג. האב שניסה להיאבק בתנין נפצע ונזקק לטיפול רפואי.
המקרה המחריד ארע בנהר בסבאח. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, האב עסק בדייג כשלפתע הגיח מן המים תנין ים באורך כשלושה מטרים, חטף את התינוק וצלל עמו חזרה למים. האב הספיק לנסות לשלוח יד ולחלץ את הילד אך ללא הועיל, נפצע בידו ובראשו ונזקק לתפרים.
המשמר הימי המקומי החל בחיפושים נרחבים אחר התנין, אך עד כה לא הצליחו לאתרו. הם אף ירו באחד התנינים שסברו כי הוא התוקף, אך הסתבר שמדובר בתנין אחר.

הנהרות ואזורי החוף של מלזיה הם ביתם של תניני מים מלוחים - מין בעל לסתות חזקות ו-80 שיניים חדות. תניני מים מלוחים נוטים להיות אגרסיביים יותר מתנינים אחרים. עפ"י דיווח בניוזוויק הזוחלים בדרך כלל לא צדים בני אדם, אולם הם טריטוריאליים ביותר, כלומר הם יכולים לתקוף כשהם מרגישים מאוימים או שהתגרו בהם.
חלק מהתנינים הופכים לתוקפניים יותר כאשר הם מאבדים את הפחד שלהם מבני אדם. זה יכול לקרות כאשר הם מוזנים לעתים קרובות, או מתרגלים למזון אנושי. עם זאת, התקפות והרוגים נותרו נדירים. מקומיים רבים מסתמכים על הנהר בסבאח לדייג, מה שאומר שעליהם לנקוט משנה זהירות בזמן שהתנין עדיין משוחרר.
באוגוסט האחרון צולם תנין ענק שוחה בלגונה עם גופת אדם במלתעותיו. הגבר בן ה-25 נחטף על ידי התנין לאחר שנכנס ללגונה והתעלם משלטי אזהרה בפארק שאמרו לא להיכנס למים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה