בעולם

רצחה אישה בהיריון - כדי לחטוף את העובר

כל מה שאשלי בוש רצתה היה למצוא עבודה מהבית, כדי שתוכל ללדת את ילדה הרביעי ולגדל את המשפחה בנחת. היא לא ידעה כי ריאיון העבודה אליו הולכת יהיה קטלני. היא נפגשה עם אמבר ווטרמן שכל מטרתה היה להשיג את העובר - וכל האמצעים כשרים
מערכת ice | 
הרוצחת (צילום צילום מעצר משטרתי)
אשלי בוש, אמא לשלושה ובשבוע ה-31 להריונה, מארקנסו, חיפשה עבודה שתתאים לאימהות ותוכל לבצע אותה מהבית. בחיפוש בקבוצות שונות בפייסבוק היא נתקלה בלוסי בארווז. מה שהיא לא ידעה, שלא מדובר בלוסי, אלא באמבר ווטרמן בת ה-42 ממיזורי.
ווטרמן הציעה לבוש להיפגש ב-28.10 בספריה הציבורית של גרווט, ארקנסו לריאיון עבודה. בוש סיפרה לארוסה, ג'וש וויליס, כי הן צריכות לנסוע לבנטונוויל כדי לפגוש את המנהל. כחלק מהמשך התהליך וויליס הקפיץ את בוש ב-31.10 בחנות נוחות במיסוויל והם קבעו כי יבוא לאסוף אותה בשעה 15.
כאשר הוא הגיע למקום, הוא קיבל הודעה שהיא שלחה לו שהיא חזרה לגרווט. "כל מה שראיתי זה אותה עם אישה שנוהגת והן חלפו על פניי מבלי לעצור. הנהגת הסתכלה עליי והמשיכה", סיפר וויליס למשטרה. הוא טען שניסה לעקוב אחריהן, אך איבד אותן בדרך.
"ניסינו כל הלילה לשלוח אליה הודעות, להתקשר, לנסות להשיג תשובות", סיפר וויליס, אשר יצר קשר עם החברה ש"לוסי" כביכול עבדה בה ונמסר לו כי אין אף עובדת בשם הזה. בסופו של דבר הטלפון אותר זרוק במרחק של קילומטר וחצי מהמקום בו וויליס ראה את בוש לאחרונה.
השוטרים הגיעו לווטרמן ובחקירתה סיפרה כי באותו היום הייתה בביתה עד אשר הייתה צריכה ללדת ולכן התקשרה לשירותי החירום ולצערה היא ילדה תינוק שאינו בן החיים. כאשר הרשויות רצו לנצח את גופת התינוק, היא ובן זוגה נבהלו וברחו. כאשר נתפסו, בעלה הודה שאשתו סיפרה לו שהיא רצחה את בוש ו"יילדה" את התינוק.
גופתה של בוש נמצאה בביתם כאשר פניה מופנות כלפי מטה. הזוג נעצר ואמבר ווטרמן מואשמת בחטיפה שגרמה לרצח, כאשר בעלה, ג'יימי, מואשם בעזרה לחטיפה קטלנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה