בעולם

דונלד טראמפ או קמלה האריס: למי ביל גייטס העביר 50 מיליון דולר?

קמלה האריס זוכה לתמיכתו של מייסד מיקרוסופט והנדבן האמריקאי ביל גייטס. על פי עיתון "הניו יורק טיימס", ביל גייטס תרם 50 מיליון דולר לארגון "Future Forward" אשר פועל לבחירתה של קמלה האריס לתפקיד נשיאת ארה"ב

מערכת ice | 
קמלה האריס ודונלד טראמפ בעימות (צילום יוטיוב/ Hindustan Times)
לאחר שדווח כי איש העסקים אילון מאסק תרם כ-75 מיליון דולר למספר ארגונים הפועלים לבחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב, כעת נחשף כי מייסד מיקרוסופט ביל גייטס החליט אף הוא לתרום סכום נכבד למועמדת האהובה עליו – קמלה האריס. 
על פי עיתון "הניו יורק טיימס", איש העסקים ומייסד מיקרוסופט שיתף את מקורביו כי הוא החליט להעביר סכום נכבד לארגון שתומך בקמפיין של סגנית נשיא ארה"ב. מדובר בארגון העונה לשם "Future Forward". 
כאמור, בעוד מאסק החליט להיפרד מכ-75 מיליון דולר לטובת קידום המועמד האהוב עליו, דונלד טראמפ, גייטס החליט להעביר לאותו ארגון 50 מיליון דולר. אותו מהלך דרמטי מהווה זריקת עידוד עבור מועמדת הדמוקרטים, נוכח העובדה כי בעוד פחות משבועיים יתקיימו הבחירות לנשיאות ארה"ב. 
תרומת הענק של מייסד מיקרוסופט נערכה באופן חשאי וזאת בשל העובדה כי איל ההון והנדבן האמריקאי מעדיף שהציבור לא יתוודע לעמדותיו הפוליטיות. תרומתו של ביל גייטס הועברה הישר לזרוע המלכ"ר של הארגון אשר לא מחויב לפרסם את זהות תורמיו.
 
על פי הפרסום של "הניו יורק טיימס", מנכ"ל מיקרוספט לשעבר חושש לתרחיש בו דונלד טראמפ ייבחר בשנית לתפקיד נשיא ארה"ב. לצד זאת, הדגיש כי הוא יוכל לעבוד עם כל אחד מהמועמדים. מקורבים לנדבן האמריקאי מציינים כי הוא חושש שדונלד טראמפ יבצע קיצוצים בארגונים לתכנון משפחתי ובתוכניות בריאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה