בעולם

סיפור טראגי: נפגשה עם דג חרב ולא האמינה שזה מה שיקרה

מדריכת גלישה מאיטליה, ג’וליה מנפריני, נהרגה בתאונת דייג-חרב מול חופי אינדונזיה. הרופאים לא הצליחו להצילה לאחר שסבלה מדקירה עמוקה בחזה, והיא מצטרפת למקרה טרגי נוסף שאירע לאחרונה באותה אזור
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
מדריכת גלישה, ג'וליה מנפריני, בת 36, מצאה את מותה בתאונה טראגית מול חופי איי מנטאווי שבמערב סומטרה, אינדונזיה. האירוע המזעזע התרחש ביום שישי האחרון, כאשר במהלך גלישתה, דג-חרב קפץ מהמים ודקר אותה בחזה.
לפי דיווחים, שני גולשים שהיו במקום מיהרו לסייע לה ופינו אותה במהרה לבית החולים. לצערם, הרופאים לא הצליחו להציל את חייה, ונאלצו לקבוע את מותה. עדויות שצוטטו מעדי ראייה מדווחות כי מנפריני סבלה מדקירה בעומק של יותר מ-5 ס"מ בחזה, והשאלה אם היא טבעה או מתה מהפציעה עצמה עדיין לא הובהרה.
 
לאחר המקרה, גופתה של מנפריני הועברה לעיר פנדנג סיטי, שם היא תעבור תהליך זיהוי נוסף לפני שתחזור לאיטליה. פאביו ג'וליבי, ראש עיריית עיר הולדתה ונריה ריאלה, התייחס לטרגדיה ואמר: "הקהילה כולה כואבת את אובדנה. הידיעה על מותה זעזעה אותנו".
ג'וליה הקימה את חברת Awave Travel, שהציעה חופשות סקי וסנואובורדינג, ובשנים האחרונות חיה בבאלי, שם החלה ללמד גלישה. המקרה הזה מצטרף לאירוע נוסף מהחודש, שבו אזרחית אמריקאית בת 68 מתה לאחר שנעלמה בזמן צלילה מול חופי אינדונזיה, כאשר שרידי גופתה נמצאו בקיבה של כריש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה