בריאות

טרגדיה בשידור חי: במהלך הלידה "שד אפור" השתלט עליה | לא תאמינו מה קרה

לינדה, חברה בכת מבודדת בצ’כיה, מצאה את מותה לאחר לידה ביתית ששודרה בשידור חי. למרות הניסיונות להחיות אותה, היא נפטרה. המשטרה חוקרת את המקרה בחשד לרשלנות מצד מנהיגי הכת
מערכת ice | 
תינוקות (צילום unsplash)
לינדה, אישה צעירה מצ’כיה, מצאה את מותה בנסיבות טראגיות לאחר לידה שהתבצעה במסגרת כת מבודדת בשם “חיים בלב”. הלידה, שהתרחשה ב-8 בספטמבר בפלאסי שבאזור פלזן, שודרה בשידור חי על ידי מנהיג הכת, לוקאס ס’, בן ה-46. חברי הכת, שפועלים לפי עקרונות רוחניים מיוחדים, הורו ללינדה ללדת בביתה ולהשאיר את התינוק מחובר אליה בחבל הטבור לאחר הלידה, דבר שהגביר את הסיכון לסיבוכים רפואיים.
למרות התייעצויות רוחניות והאמונה במנהיג הכת, מצב בריאותה של לינדה הידרדר במהירות לאחר הלידה. היא הובהלה לבית החולים כשהיא סובלת ממצב קשה מאוד. הרופאים איבחנו מוות מוחי ונאלצו לקבוע את מותה, בעוד שהתינוק שרד והועבר לטיפול בבית החולים.
 
מנהיג הכת, לוקאס, טען בסרטון שפרסם ביוטיוב (ולאחר מכן הוסר) כי “שד אפור” הוא שגרם למותה של לינדה, והוסיף שהכת ניסתה להחיות אותה ללא הצלחה. המשטרה המקומית פתחה בחקירה בעקבות המקרה, בחשד לגרימת חבלה ברשלנות.
השכנים בסביבה דיווחו על הכת כגורם מוזר ומבודד. לדבריהם, הכת עברה לגור בבית רק לפני כשנה, והם נוטים להתרחק ממנה. לדברי אחד השכנים, “הם נראים מנותקים ומוזרים, אנחנו משתדלים לא להתקרב אליהם”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה