ויראלי

זמרת הפופ הגדולה ממשיכה להפתיע: "זה הדבר הכי חכם שעשיתי"

בריטני ספירס מפתיעה שוב, והפעם מכריזה באינסטגרם על חתונה חדשה. רגע זה מגיע לאחר גירושיה מסאם אסגארי, ומדגיש את המסר של אהבה עצמית והעצמה לאחר תקופה סוערת בחייה
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום shutterstock)
בריטני ספירס סיפקה לעוקביה רגע יוצא דופן כשהכריזה באינסטגרם על "חתונה" ייחודית למדי - עם עצמה. בפוסט שהעלתה אתמול (שני), כוכבת הפופ בת ה-42 הצטלמה כשהיא לבושה בשמלת שנהב עם הינומה, והודיעה: "התחתנתי עם עצמי". היא הוסיפה: "אני מעלה את זה כי זה עשוי להיראות מביך או טיפי, אבל לדעתי זה הדבר הכי חכם שעשיתי אי פעם". אם חשבתם שהרגע הזה מוזר, אתם לא לבד - אבל הרבה עוקבים הביעו תמיכה בגישה שלה לאהבה עצמית.
הרגע המשמעותי הזה בחייה של ספירס מגיע לאחר תקופה סוערת מבחינה אישית. ממש לאחרונה, היא סיימה הליך גירושים מהאקס, סאם אסגארי, בן 30. השניים הודיעו על הפרידה באוגוסט 2023, לאחר שבע שנים כזוג ושנה אחת בלבד של נישואים. על פי המסמכים המשפטיים, הגירושים ייכנסו לתוקף ב-2 בדצמבר, אך תאריך הפרידה הרשמי נקבע ל-30 ביולי 2023. הסיבה לפרידה, לפי המסמכים, הייתה "פערים בלתי ניתנים לגישור: שגרמו להתמוטטות היחסים ולהחלטה להפסיק לחיות יחד.
 
ספירס, שלא נרתעת מלעשות דברים בדרכה הייחודית, בחרה לחגוג את סיום מערכת היחסים הקודמת שלה באופן שמדגיש את חשיבות האהבה העצמית. "מי צריך גבר כשאפשר להתחתן עם עצמך?" הייתה תחושת הרוח של הפוסט, ורבים מעוקביה תמכו בצד שלה ובאומץ שלה להציג את הדברים בצורה כה אישית ומעוררת השראה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה