משפט

בריטני ספירס משלמת ביוקר: למה תעביר לאביה 2 מיליון דולר?

לאחר מאבק ממושך בבתי המשפט, הוחלט כי בריטני ספירס תישא בחבות כספית כבדה - סכום של כ-6 מיליון דולר, מהם כ-2 מיליון יועברו לאביה לכיסוי הוצאותיו המשפטיות
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום shutterstock)
אחרי שנים של מאבק משפטי סוער, הזמרת והכוכבת שידעה ימים טובים יותר, בריטני ספירס נדרשת לשלם את מחיר ההפסד בקרב נגד אביה, ג'יימי ספירס, שכיהן כאפוטרופוס עליה במשך יותר מעשור. במהלך תקופה זו, הזמרת האשימה אותו בהתעללות והתנהלות לא ראויה, תוך שלילת חירותה האישית והמקצועית ועתה תשלם.
לאחר שהאפוטרופסות בוטלה בנובמבר 2021, לאחר מאבק ממושך בבתי המשפט, הוחלט כי הכוכבת תישא בחבות כספית כבדה - סכום של כ-6 מיליון דולר, מהם כ-2 מיליון יועברו לאביה לכיסוי הוצאותיו המשפטיות. 
 
על פי דיווחים, ספירס חשה מרומה ורותחת מכעס כלפי עורך דינה לשעבר, מת'יו רוזנגרט, שהבטיח לה קייס חזק לניצחון אך הובילה למצב הנוכחי. רוזנגרט עצמו הצהיר כי היה זה כבוד לייצג ולהגן על ספירס עד להשלמת משאלתה לחופש.
מנגד, נציגו של ג'יימי ספירס הביע התרגשות מסיום הפרשה וציין את אהבתו של האב לבתו ורצונו בטובתה. כך, אחרי עשור ויותר של סכסוך, נפתח עמוד חדש ביחסים הסוערים בין הזמרת לאביה, תוך תשלום מחיר כספי כבד למי שבחרה להיאבק על חופשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה