בארץ

מרגש: זה המיזם האומנותי שהוקדש למשפחות החטופים ונפגעי המלחמה

מתנדבים מכלל יישובי הערבה התיכונה, בהובלת 'מרכז צעירים ערבה' במועצה, הקימו מיזם אומנותי הנקרא "בוא הביתה", המביע את תחושות הכאב והסולידריות עם משפחות החטופים והנפגעים מאירועי ה- 7 באוקטובר

מערכת ice | 
מיצג עבור החטופים (צילום מרכז קהילה ערבה)
יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל הפך השנה ליום מורכב, נוכח מצבם העגום של 132 החטופים בשבי חמאס, נרצחי ה-7 באוקטובר וחללי המלחמה שנפלו במערכה על הגנת המולדת. בימים אלו, לא מעט גופים ועמותות מקיימים מחוות שונות למען משפחות החטופים
מתנדבים מכלל יישובי הערבה התיכונה, בהובלת 'מרכז צעירים ערבה' במועצה, התאחדו למיזם הקהילתי "בוא הביתה", הצבת מיצגים אומנותיים אקטיביסטיים, בכניסה ליישובים, המביאים לידי ביטוי את תחושות הכאב והסולידריות עם משפחות החטופים והנפגעים מאירועי ה- 7 באוקטובר.
מטרת המיזם "בוא הביתה", הינו העלאת המודעות למצבם של החטופים בעזה וקריאה לפעולה משותפת להמשך המאבק למען חזרתם. לטענת מתנדבי יישובי הערבה התיכונה, המיצגים של מיזם "בוא הביתה" יוצגו עד אשר כולם ישובו לביתם.
המיזם כולל שבעה מיצגים שונים המתקשרים לאירועי ה-7 באוקטובר ולחטופים בשבי חמאס. בין שבעת המיצגים, ניתן להבחין במיצג "ואהבת", יצירה יצירה שהוצבה בכניסה לישוב ספיר ונוצרה על ידי אומני הפיסול קרין קוממי מהישוב ספיר בערבה ואלון מאיר, מפונה מקיבוץ יראון בגליל העליון ושוהה בימים אלה בישוב ספיר. היצירה מבטאת את החוזק והאופטימיות, להם עם ישראל זקוק בתקופה הנוכחית. 
יצירה נוספת נקראת "לשוב הביתה", עבודה נוספת, "לשוב הביתה"- יצירה שהוצבה בכניסה למושב צופר, עשויה ברזל, עוצבה על פי תכנון של חברי המושב ונוצרה במפעל הברזל של בועז חיון, תושב צופר בערבה. 
מדובר ביצירה באורך 1.5 מ' ורוחב של 2.5 מ', מציגה בית בעל גג אדום - המסמל את אירועי 'דרום אדום', התרעת צבע אדום, את צבע הדם, אך גם את צבע החיים, ועליו מוצמד הסרט הצהוב, תמיכה לשובם של החטופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה