שיווק ופרסום

החברה הישראלית במהלך יוצא דופן: "יום עצמאות ללא חגיגות"

קבוצת רב בריח משיקה מפתח במהדורה מוגבלת לדלת הכניסה של הבית הישראלי, הממותג והמעוטר בדגל ישראל. הוא צפוי להימכר גם אצל המנעולנים המורשים. סמנכ"לית השיווק מאיה דונרשטיין יתיר: "בימים אלה, בהם אנו ניצבים בפני אתגרים, חשוב שנשמור על רוח לאומית גבוהה"
מערכת ice |  1
מפתח המגן דוד בקולקציה חדשה של רב בריח (צילום אייל טואג)
על רקע המלחמה המתמשכת ברצועת עזה, ואירועי ה-7 באוקטובר, נראה כי יום העצמאות השנה מתקיים יותר מתמד בסימן הלאומיות. קבוצת רב-בריח, תעשייה ישראלית כחול לבן, מודיעה היום (ראשון) כי היא משיקה מפתח במהדורה מוגבלת לדלת הכניסה של הבית הישראלי, מפתח ממותג דגל ישראל.
לדברי החברה, המפתח מחבר בין ייחודיות ישראלית לחברה ישראלית ותיקה. חלק מלקוחות השוק הפרטי אשר רכשו דלתות כניסה מעוצבות לבית שיותקנו במהלך חודש מאי, יקבלו בין המפתחות לצילינדר הלוקסיס שלהם גם מפתח ממותג מגון דוד. המפתח יימכר גם אצל המנעולנים המורשים. 
מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק קבוצת רב-בריח הסבירה את המהלך בהודעת החברה לתקשורת: "השנה נציין את יום העצמאות ה-76 למדינה ללא חגיגות אבל עם חשיבות מרובה, כתעשייה ישראלית  כחול לבן החלטנו להשיק מהדורה מוגבלת ומעוצבת של מפתחות כניסה לבית המשלבות  מגן דוד, סמל העם היהודי והמדינה. בימים אלה, בהם אנו ניצבים בפני אתגרים, חשוב שנשמור על רוח לאומית גבוהה ועל הערכים והסמלים היקרים לנו". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יום העצמאות
    סימה 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה
    סגור