בעולם

מה גרם לברזילאית שהתחתנה עם עצמה להתגרש? אלה הסיבות הטרגיות

סואלן קארי, הברזילאית שהתחתנה עם עצמה, מתגרשת לאחר שנה. היא חושפת את הסיבות מאחורי ההחלטה, כולל תחושות של שעמום ולחץ להיות מושלמת, ומדברת על ציפיותיה לעתיד
מערכת ice | 
חתונה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סואלן קארי, האישה הברזילאית שעשתה כותרות ב-2023 כשנישאה לעצמה, החליטה להיפרד מהנישואים הבלתי רגילים שלה. קארי, שהשאיפה שלה הייתה לאתגר את הנורמות החברתיות ולהדגיש אהבה עצמית, הגישה תביעה לגירושין, תוך ציון שעמום ורצון לשינוי.
הטקס של קארי בלונדון כלל את כל האלמנטים המסורתיים של חתונה – שמלת כלה, עוגה ושבועות – אך עם קארי כמשתתפת היחידה. היא קיוותה להראות שלאושר לא חייב להיות מקור רומנטי. בשעתו, היא שיתפה את התלהבותה ברשתות החברתיות ואמרה שהיא מאמינה שאדם לא זקוק לאחר כדי להרגיש שלם.
 


אך לאחר שנה, התלהבותה דעכה. קארי ניסתה טיפול זוגי כדי להתמודד עם נישואיה לעצמה, אך לא מצאה בו תועלת והחליטה להתגרש מעצמה. כעת, היא חוזרת לשוק ההיכרויות ומביטה אחורה על ניסיונה. “למדתי שלהתפתחות אישית חשובה, אך גם לדעת מתי לסגור פרק זה דבר קרדינלי. החוויה הייתה יקרה, אך אני מוכנה להתקדם,” אמרה קארי.
היא ציינה שהלחץ להיות מושלמת עבור עצמה היה מתיש, ושהיא למדה לקבל את חסרונותיה. ההחלטה שלה “להתגרש” מעצמה חידשה את העניין הציבורי ועוררה דיונים על סולוגמיה – עם דעות שונות לגבי משמעותה והשלכותיה על יחסים מודרניים והתפתחות אישית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה