ויראלי

מצמרר: חתונה ראשונה בבית הכנסת בבארי מאז הטבח

בני הזוג, אשר עזבו את הקיבוץ ונישאו כבר במדבר ב-7 לאוקטובר 2022 - שנה בדיוק לפני הטבח, החליטו לחזור למקום ולעשות תיקון. השניים נישאו השבוע כדת משה וישראל בבית הכנסת של בארי, שם הם גם מתכננים גם לבנות את ביתם

מערכת ice |  1
החתונה של מיקה ואלעד מקיבוץ בארי (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של @mika majzner)
סימנים נוספים לתקומה בעוטף עזה, 10 חודשים לאחר הטבח הנורא של השבעה באוקטובר: מיקה מצנר, בת קיבוץ בארי שעזבה כבר את נוף ילדותה ועברה עם בן זוגה, אלעד דובנוב, למושב טל שחר, חוזרת אליו ולמקום הכי יהודי שיש.
לאחר שמשפחתה של מיקה ניצלה מטבח ה-7 באוקטובר, בני הזוג החליטו לשוב לשורשים הגאוגרפיים והיהודים שלהם ולקיים חתונה מחודשת בקיבוץ כשמיקה בהיריון מתקדם. החתונה הראשונה של בני הזוג התקיימה במסיבה במדבר, כדת משה וישראל שנה בדיוק לפני הטבח, אך טרם נרשמו ברבנות.
כפי שמדווח העיתונאי אלמוג בוקר וחשבון "חדשות טובות", את השניים חיתן הפעם רב והזוג מתכנן לחזור הביתה לקיבוץ ולבנות בו את ביתם. גולשים שנתקלו בסיפורם של השניים, בירכו את הזוג המרגש: "זו תקומה וניצחון", "סוף סוף רגע משמח מהימים הקשים שעוברים עלינו", "עם ישראל חי".   
בטבח שמחת תורה נרצחו 101 מחברי קיבוץ בארי ו-31 חברים נחטפו לשטח רצועת עזה. בקרב שהתפתח בבארי נהרגו 4 מחברי כיתת הכוננות של הקיבוץ בהם הרבש"ץ, 19 לוחמי צה"ל ו-8 שוטרי משטרת ישראל. 108 מהמחבלים שהשתתפו במתקפה נהרגו.  רוב המשפחה של הכלה שרדה את השבת ההיא, אבל היא איבדה את דודתה גלית מייזנר קרבונה ז״ל שנרצחה כשהיא לבד בביתה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב יקרים
    אני 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיהיה בשעה טובה, שתדעו רק שמחות יקרים ותבנו בית עדי-עד
    סגור