בריאות

תגלית מזעזעת: סבל מכאבי בטן ולא תאמינו מה טייל לו במעי הדק

רופאים בהודו גילו ג'וק חי במעי הדק של גבר שסבל מכאבי בטן לאחר שאכל מזון רחוב. באמצעות מכשיר אנדוסקופ, הג'וק הוסר בהצלחה והציל את חייו של המטופל
מערכת ice | 
מתכונת חירום (צילום shutterstock, freepik)
רופאים בבית החולים פורטיס בניו דלהי, הודו, הופתעו לגלות ג'וק חי, באורך של כשלושה סנטימטרים, במעי הדק של מטופל צעיר שסבל מכאבים חריפים בבטן ומבעיות עיכול. החולה, גבר בן 23, פנה לבית החולים לאחר שסבל במשך מספר ימים מנפיחויות ובעיות בעיכול, והוא חשד כי התסמינים החלו לאחר שאכל מזון רחוב בשוק לילה מקומי.
הרופאים הפנו את המטופל לבדיקת אנדוסקופיה של דרכי העיכול העליונות, כדי לאבחן את מקור הבעיה. במהלך הבדיקה הם הבחינו בתיקן חי במעי הדק. ד"ר שובהם וציה, גסטרואנטרולוג בכיר בבית החולים, סיפר: "לא ציפינו לראות דבר כזה - היינו מופתעים שהג'וק נותר שלם בגופו של המטופל".
באמצעות מכשיר אנדוסקופ, הרופאים הצליחו לשאוב את הג'וק מהמעי תוך עשר דקות בלבד, פעולה שהצילה את חייו של המטופל. ד"ר וציה הדגיש כי אילו המטופל לא היה מקבל טיפול בזמן, הימצאות הג'וק הייתה עלולה להוביל לזיהומים חמורים ואף לסכנת חיים.
במקרה דומה שהתרחש בסין, גבר בן 38 התעורר כשחש תנועה מוזרה באפו וגרונו. הוא גילה מאוחר יותר שג'וק קטן נתקע לו בקנה הנשימה, ורק לאחר כמה ימים של קשיי נשימה וליחה מוגברת פנה לעזרה רפואית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה