בעולם

מהומה באולם הכנסים: אלפי חרקים שוחררו כדי לשבש כנס של הקהילה הגאה

מוחים שחררו אלפי חרקים בכנס LGB ALLIANCE בווסטמינסטר במטרה לשבש את האירוע השנוי במחלוקת. משטרת מטרופוליטן הוזעקה למקום, והכנס נמשך למרות המהומה שנגרמה בעקבות המעשה
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
בסוף השבוע, במהלך כנס של עמותת LGB ALLIANCE באולם הכנסים "המלכה אליזבת' השנייה" בווסטמינסטר, אנגליה, שוחררו אלפי חרקים על ידי ארבעה מוחים. המטרה הייתה לשבש את הכנס, אשר עורר התנגדות בשל עמדותיו נגד הקהילה הטרנסג'נדרית.
המוחים, שנעצרו על ידי מאבטחים מיד לאחר המעשה, גרמו למהומה באולם, כשחרקים זוחלים על הרצפה והכיסאות. הסרטונים מהאירוע התפשטו ברשתות החברתיות, והקהל התפנה מהמקום. דובר מטעם משטרת מטרופוליטן מסר כי "חקירת נסיבות המקרה נמשכת".
ג'יימי ריד, אחת הנואמות בכנס, שיתפה בטוויטר כי שתי דקות לפני הגעתה לבמה, הושלכה שקית מלאה בחרקים לעברה, והיא ברחה מהמקום. ריד הבטיחה כי לא תושתק על ידי פעולות כאלו. דובר העמותה תיאר את המוחים כ"חבלנים" והוסיף כי הכנס נמשך למרות האירועים.
 
קייט בארקר, מנכ"לית העמותה, ציינה כי המעשה עצוב ושגילה את נחישותם להיאבק בהומופוביה. העמותה הוקמה ב-2019 במטרה להגן על זכויות ההומואים, הלסביות והביסקסואלים, תוך התנגדות לכל שינוי מגדרי.
העמותה פועלת נגד מה שהיא רואה כניסיונות לפגוע בזכויות חברי הקהילה, וזכתה למעמד שנוי במחלוקת, כולל הגדרה כקבוצת שנאה קיצונית באירלנד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה