כסף וצרכנות

הזמינה משלוח משיין - ונדהמה לגלות מה מחכה לה בתוך החבילה

סופיה אלונסו מוסינגר, סטודנטית בת 18 באוניברסיטת בריסטול שבאנגליה, הזמינה מגפיים מאתר שיין, אך שפתחה את החבילה שקיבלה נדהמה לגלות בפנים עקרב: "חשבתי שזו בובה, אבל אז זה זז. זו הייתה חוויה די מפחידה"
מערכת ice | 
Shein (צילום shutterstock)
לא פעם שמענו סיפורים על חבילות שהגיעו במשלוח ללקוח, והכילו פרטים שאינם קשורים. אך למקרה שאירע לסופיה אלונסו מוסינגר, סטודנטית בת 18 באוניברסיטת בריסטול שבאנגליה, שהזמינה משלוח מאתר שיין - היא כלל לא הייתה מוכנה.
על פי דיווח ב-BBC, אלונסו מוסינגר הזמינה מגפיים באתר שיין, אך במקום המגפיים שהזמינה- חיכתה לה הפתעה מחרידה בדמות עקרב. סופיה אלונסו מוסינגר סיפרה ל-BBC על רגעי האימה: "פתחתי את האריזה החיצונית וראיתי משהו זז. תהיתי, 'מה זה'. חשבתי שזו בובה, אבל אז זה זז. זו הייתה חוויה די מפחידה".
סופיה, שלומדת הנדסת חשמל באוניברסיטת בריסטול, קיבלה את המשלוח לחדר הסטודנטים בו היא מתגוררת, ואחרי שגילתה את "ההפתעה" שחיכתה לה, שני השותפים שלה לדירה נחלצו לעזרתה מיד, לקחו קופסת פלסטית ריקה והצליחו להעביר לתוכה את העקב, שבהמשך עבר לבדיקת על ידי מומחה.
מחברת שיין נמסר בתגובה כי "ערכנו בדיקה פנימית בנושא. כל תהליכי התפעול הסטנדרטיים נשמרו. אנחנו נמצאים בקשר עם סופיה אלונסו מוסינגר כדי לפתור את הבעיה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה