ויראלי

דניאל גרינברג בהלם: בן הזוג החדש כוכב פלייבוי?

ריצ'רד אורלינסקי, בן זוגה של דניאל גרינברג, על שער פלייבוי: צילום עירום נועז מעורר סקרנות סביב הקשר שלהם ומציג את החיים הפוטוגניים והמרגשים של השניים תחת אור הזרקורים
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג (צילום יוטיוב/ יעל בר זוהר)
ריצ'רד אורלינסקי, בן זוגה של דניאל גרינברג, תפס את כותרות החדשות לאחר שהופיע על שער מגזין "פלייבוי" הצרפתי. הצילום הנועז, שבו הוא נראה עירום לחלוטין עם פסל בדמות שפן הפלייבוי שמסתיר את איבר מינו, עורר תגובות רבות ועניין ציבורי רחב.
אורלינסקי, איש עסקים ואמן מוכשר בן 58, מציג דרך ייחודית את עולם האמנות והעסקים, אך כעת גם את חייו האישיים. השער המפתיע מתווסף לסיפורו המרגש של אורלינסקי, הנראה כמי שחי חיים מלאים ומפתיעים, ושואב את תשומת הלב גם בזכות הקשר שלו עם גרינברג.

מתוך עמוד האינסטגרם: playboyfrance@
לאחר פרידתה הסוערת מאייל גולן, גרינברג נמצאת בעין הסערה, וכעת, כשהיא אישרה את הקשר עם אורלינסקי, היא מדברת על התחושות החדשות שהיא חווה. היא מתארת את הזוגיות כ"מדהימה ומחזקת", ושואפת לגדול ולצמוח מבלי להיסחף לעבר.

מתוך עמוד האינסטגרם: playboyfrance@
בזמן שגרינברג מתמקדת בעתיד, המראה הנועז של אורלינסקי על שער "פלייבוי" מחזק את תחושת הנועזות והחיים הפוטוגניים של השניים. התמונות מצביעות על כימיה רבה ועל מערכת יחסים שמתפתחת במהירות.
הקשר בין השניים מלווה בשיחות רבות ברשתות החברתיות, כאשר מעריצים תוהים מה יקרה בהמשך. עם אור הזרקורים על אורלינסקי, נותר לראות כיצד השניים ימשיכו לבנות את הזוגיות החדשה והמרגשת, ולצבור חוויות חדשות יחד.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא יחזיק מעמד
    לורי 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבחורה כמו מגנט מושכת את כול "המציאות". אייל הרבה יותר טוב מהנוכחי. לא יחזיק מעמד
    סגור
  • 1.
    כל מיני
    עודד 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כרגיל הוא יוצא לעשות פירסום והגברת דניאל גרינברג עושה כל פעם מריבות אם אנשיים לא פלא שאף אחת לא מאמין לה
    סגור