תרבות ופנאי

גרושתו של אייל גולן נחשפת: "מצחיק לחשוב שיהיה לי משהו עם אייל"

לאחר שהסתכסכה עם דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן, המטפלת של ילדיהם המשותפים מגיבה לפרשה שהסעירה את המדינה. מאיה זיו: "אני יודעת שאני באמת נאמנה, לא הסתרתי שום דבר"

מערכת ice | 
דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום אינסטגרם)
לאחר שהסתכסכה עם דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן, מאיה זיו, המטפלת של ילדיהם המשותפים מגיבה לפרשה שהסעירה את המדינה. כזכור, לפני יומיים דווח כי זיו פוטרה מעבודתה כמטפלת של מיאל ורון, ילדיהם המשותפים של גרינברג וגולן. 
כעקיצה למהלך המפתיע של גרינברג, העלתה מאיה זיו פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא כתבה: "דברים יפים קורים בחיים שלך כשאת מחליטה להתרחק מפסימיות ודרמה. תבחרי סביבה חיובית". ברקע הפרשה, דווח "בישראל היום", כי זיו נבחרה להוביל קמפיין של חברת האופנה dp.
בריאיון ל"ישראל בידור", מאיה זיו סיפרה מה קרה בינה לבין דניאל גרינברג, זאת בעקבות הפרסומים כי הסכסוך בין השתיים הגיע עד כותלי בית המשפט. "אני יודעת שאני באמת נאמנה, לא הסתרתי שום דבר. זה מצחיק לחשוב שיהיה לי משהו עם אייל. אני חברה טובה של ליאן, של אלין", הסברה זיו. 
לאחר שנשאלה האם היא בקשר עם דניאל גרינברג, ציינה זיו כי כעת, לאחר שהשתיים השלימו, היא משוחחת איתה רק על נושאים שקשורים בילדים. בהמשך, ציינה מאיה זיו כי לאחר שאותה פרשה הגיע עד לבית המשפט, השתיים החליטו לפתור זאת בדרך אחרת: "פתרנו את הדברים בינינו, זו לא בדיוק תביעה יותר אזהרה. היא טענה שהייתה תאונה, לא תאונה, שפשוף. זה קרה בחודש מרץ, אני והיא הספקנו לטוס מאז ביחד".
זיו שיחזרה את האירוע שגרם לסכסוך בין השתיים ואמרה: "לא קרה לילד כלום, הייתי בדרך לאייל, כולם ידעו, אני לא הסתרתי שום דבר". על הפרסומים כי נבחרה להוביל קמפיין של מותג אופנה, אמרה זיו: "אין ספק שהיא שיעור בשבילי, לא ניסיתי להגיע לשום קריירה, אני בסך הכל חיילת. אני כן מרגישה ילדה, יכול להיות שיש דברים שאני מרגישה בהם יותר בוגרת, אני לא הייתי יוצאת ככה מול כולם על ילדה שקטנה ממני בעשור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה