ויראלי

גרושתו של אייל גולן חוטפת אחרי הפרידה: "להתרחק מפסימיות ודרמה"

אחרי הפרידה מהגרוש אייל גולן, דניאל גרינברג חוותה עוד פרידה אחרי שפיטרה את המטפלת של ידליה בשלוש השנים האחרונות, מאיה זיו. כעת, זיו לא נשארה חייבת ושגרה עקיצה לגרינברג: " תבחרי סביבה חיובית"
מערכת ice | 
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ אייל גולן)
אחרי הפרידה מהגרוש אייל גולן, דרמה חדשה מבית היוצר של כוכבת האח הגדול לשעבר והדוגמנית דניאל גרינברג, שנקלעה לאחרונה למערבולת רגשית ומשפטית עם מאיה זיו, המטפלת האהובה של ילדיה.
כזכור, לפני שבוע בדיוק נודע כי זיו, שעובדת מזה שלושה שנים אצל גרינברג הפכה לחלק בלתי נפרד מהמשפחה, פוטרה על ידי דניאל גרינברג מתפקידה. מקורות קרובים למשפחה חושפים כי המשבר בין גרינברג לזיו החל להתפתח בשקט, מתחת לפני השטח.
מה שהחל כחיכוך קל, הפך במהירות לקרע עמוק שאיים על מרקם היחסים העדין במשפחה. הטריגר המדויק שהוביל לפיצוץ נותר עלום, אך ברור כי הוא נגע בנקודות רגישות עבור שתיהן. למרות הכל, ילדיהם המשותפים של גרינברג וגולן, מיאל ורון, עדיין לא נפרדים סופית ממנה, שכן היא תמשיך לאפל בשניים עד למציאת מחליפה.
את זה יעיד כמובן הפוסט שהעלתה מאיה זיו לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא עקצה את דניאל גרינברג אחרי הפרידה במסגרתה האחרונה פיטרה אותה מתפקידה, ובו היא כתבה: "דברים יפים קורים בחיים שלך כשאת מחליטה להתרחק מפסימיות ודרמה. תבחרי סביבה חיובית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה