שיווק ופרסום

גרושתו של אייל גולן בהלם: הסכסוך המשפטי שהביא לקמפיין ענק נחשף

מאיה זיו, המטפלת של הילדים המשותפים של אייל גולן ודניאל גרינברג, פוטרה על ידי האחרונה מעבודתה, במהלך שהביא איתו סערה לא קטנה והגיע עד לכותלי בית המשפט. כעת, נודע כי זיו קטפה קמפיין חדש לחברת האופנה dp, שיכניס לכיסה עשרות אלפי שקלים
מערכת ice |  1
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ אייל גולן)
כמו בלא מעט מקרים בעולם הבידור הישראלי, סיפור פשוט של פיטורי עובד, מסתיר מאחוריו מערכת יחסים מורכבת ורגישה. כזה הוא המקרה של מאיה זיו, המטפלת של ילדיהם של אייל גולן ודניאל גרינברג, שמצאה את עצמה במרכזה של סערה תקשורתית ומשפחתית, אחרי שפוטרה מעבודתה על ידי גרינברג, ולא שכחה לעקוץ אותה בחזרה.

הפרשה החלה כאשר דניאל גרינברג, גרושתו של הזמר המפורסם אייל גולן, החליטה לסיים את תפקידה של זיו כמטפלת של ילדיהם המשותפים - מיאל ורון. אך מה שהחל כעניין פנים משפחתי, במהרה הפך לנושא ציבורי, כאשר גולן בחר להביע את תמיכתו בזיו באופן פומבי במהלך הופעה חיה, שהיא עצמה נכחה בו.
אלא שהיום (ראשון) נודע כי מאיה זיו מרוויחה בענק מכל הסיפור הזה, אחרי שב"ישראל היום" פורסם לראשונה כי מאיה זיו, הבייביסיטר בת ה-20, קטפה קמפיין חדש לחברת האופנה dp.
זיו תוביל את הקמפיין החדש של מותג אופנת הספורט לנשים, קמפיין שיכניס לכיסה עשרות אלפי שקלים. הקמפיין יעלה בפלטפורמות המדיה החברתית, ובנוסף יכלול מסע פרסום נרחב. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבייביסיטר בזכות עזרתו של אייל
    שמחה 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העזרה של אייל לבייביסיטר
    סגור