משפט

אורחים במלון בטבריה קיבלו פיצויים באלפי שקלים: "ג'וקים מתים בחדרים"

בני משפחה שהשכירו דרים במלון כינורות בטבריה, נדהמו לגלות רמת ניקיון ירודה במיוחד ("קיבלנו חדרים מלוכלכים שהיו בתוכם ג'וקים מתים"). כעת, בית המשפט קבע כי הם יקבלו פיצויים מהמלון בסכום של 8,750 שקלים
מערכת ice | 
תביעה (צילום shutterstock)
לפני כשמונה חודשים, 30 בני משפחה אחת שכרו חדרים בבית מלון כינורות בטבריה במטרה לחגוג סוף שבוע של שבת חתן. הם שילמו סכום של 1,500 שקל עבור כל חדר, עבור כל סוף השבוע, אלא שהחוויה מבחינתם הייתה מזעזעת.
בראיון לשמעון איפרגן ב"מאקו", אמו של החתן ששכרה את החדרים טענה: "קיבלנו חדרים מלוכלכים שהיו בתוכם ג'וקים מתים. רמת הניקיון הייתה ירודה ביותר, כולל בעיות עם מזגנים ומגבות, והיחס של של פקידות הקבלה במלון היה לא הולם, זלזלו בפניות שלנו. גם בבית הכנסת נתקלנו בג'וקים חיים".
בהמשך, בני המשפחה לא נשארו חייבים והגישו תביעה נגד המלון בבית משפט לתביעות קטנות בטבריה, בסכום של 30 אלף שקל בגלל מחדלי הניקיון. מנגד, המלון הגיש כתב הגנה שבו ביקש לדחות את התביעה בנימוק שהדברים שצוינו בכתב התביעה לא משקפים את מה שהיה בפועל, אך הביא מטעמו לבית המשפט עדים שיתמכו בגרסתו. 
הימצאותם של ג'וקים במבנה בו אוכלסה התובעת ואורחיה נגסה באופן משמעותי מהתמורה החוזית והיא מחייבת פיצוי הולם בדמות החזר של חלק מהתמורה החוזית ופיצוי בגין נזק לא ממוני (הכוונה לעוגמת נפש שחוו האורחים)", פסק הרשם שדן בתיק. הוא קבע שהמלון יפצה את האורחים התובעים בסכום של 8,750 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה