בעולם

כוכב 'הכרישים' פותח את הכיס: מי תורם בנדיבות לקמלה האריס?

בעוד שני המועמדים המובילים מגייסים תמיכה בדרכים שונות, בולטת במיוחד דמותו של מארק קיובן, מיליארדר יהודי מטקסס, שהצטרף לקמפיין של קמלה האריס. קיובן, הידוע כבעלים של קבוצת ה-NBA דאלאס מאבריקס וככוכב תכנית הריאליטי "Shark Tank", מנצל את מעמדו הציבורי כדי לתקוף את המדיניות הכלכלית של דונלד טראמפ
מערכת ice |  3
קמלה האריס (צילום shutterstock, freepik)
בעוד הבחירות לנשיאות ארצות-הברית מתקרבות, הדרמה הפוליטית מתעצמת. למרות שהבחירות הרשמיות יתקיימו בעוד כשבועיים, ההצבעה המוקדמת כבר בעיצומה, עם למעלה מ-12 מיליון אמריקאים שכבר מימשו את זכותם הדמוקרטית. בג'ורג'יה לבדה, מעל מיליון אזרחים הצביעו, המהווים כ-9% מאוכלוסיית המדינה. נתונים אלו מעידים על מעורבות אזרחית גבוהה ועל החשיבות שמייחסים האמריקאים למערכת בחירות זו.
בעוד שני המועמדים המובילים מגייסים תמיכה בדרכים שונות, בולטת במיוחד דמותו של מארק קיובן, מיליארדר יהודי מטקסס, שהצטרף לקמפיין של קמלה האריס. קיובן, הידוע כבעלים של קבוצת ה-NBA דאלאס מאבריקס וככוכב תכנית הריאליטי "Shark Tank", מנצל את מעמדו הציבורי כדי לתקוף את המדיניות הכלכלית של דונלד טראמפ. הוא טוען כי מדיניות הסחר והתעריפים של טראמפ עלולה להחזיר את האינפלציה ולפגוע ביזמים.

במקביל, הקמפיין של האריס עבר לקו התקפה אגרסיבי, מתמקד בשאלת כשירותו של טראמפ בן ה-78 לתפקיד. הדלפות מהקמפיין של טראמפ על עייפותו וביטול ראיונות הפכו לנשק בידי האריס, המטילה ספק ביכולתו להתמודד עם "העבודה הכי קשה בעולם". התפתחויות אלו מדגישות את עוצמת המאבק ואת החשיבות שמייחסים שני הצדדים לימים האחרונים לפני ההכרעה.
בעוד הקמפיינים מתחממים, ניכר כי שני הצדדים מגייסים את כל המשאבים העומדים לרשותם. בעוד טראמפ נסמך על תרומות עתק ממיליארדרים, האריס מסתמכת על תמיכתם של סלבריטאים ודמויות ציבוריות פופולריות. המרוץ לבית הלבן מתקרב לקו הסיום, כשכל צעד וכל הצהרה עשויים להשפיע על התוצאה הסופית בשבע המדינות המכריעות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ימח שמך, לא נשכח ולא נסלח. (ל"ת)
    עם הנצח 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    יהודים תורמים להאריס הבזויה-הם חלאות לקקנים ובוגדים
    מרץ 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כולם דשנים מכסף מעונג וכמה סטיות בעקבות מצבם הכלכלי, הכל יתפוצץ לכם בפרצוף תפשטו רגל תפסידו הכל ותתאבדו, אנשים בזויים!! במקום לתרום לישראלים שנפגעו במלחמה זו תורמים לנבלות האריס וחבריה הסוטים הגזענים צוחקים על היהודים הטפשים האוילים השבעים
    סגור
  • 1.
    תגובה
    רויטל 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יהודי בכאילו,אנטישמי אפס...
    סגור