בארץ

קמלה האריס מגיבה לחיסול נסראללה: "טרוריסט עם דם אמריקאי על ידיו"

סגנית הנשיא והמועמדת לנשיאות ארה''ב הגיבה לחיסול נסראללה, אך טענה "דיפלומטיה נותרה הדרך הטובה ביותר להגן על אזרחים ולהשיג יציבות מתמשכת"
דורון בלוך | 
קמלה האריס (צילום יוטיוב/ ABC News)
סגנית הנשיא והמועמדת לנשיאות ארה''ב הגיבה לחיסול מזכ''ל החיזבאללה חסן נסראללה, ובירכה את הפעולה לחיסולו ״חסן נסראללה היה טרוריסט עם דם אמריקאי על ידיו. במשך עשורים, הנהגתו של חיזבאללה ערערה את היציבות במזרח התיכון והביאה להריגתם של אינספור אנשים חפים מפשע בלבנון, ישראל, סוריה וברחבי העולם. היום, קורבנות חזבאללה זוכים במידה מסוימת של צדק".
עוד הוסיפה להצהיר על תמיכתה בישראל, ואמרה "יש לי מחויבות בלתי מתפשרת לביטחונה של ישראל. אני תמיד אתמוך בזכותה של ישראל להגן על עצמה נגד איראן וקבוצות טרור הנתמכות על ידה, כמו חיזבאללה, חמאס והחות'ים".
כמו כן, קראה למציאת פתרון דיפלומטי להגעה לסיום המלחמה, ואמרה "הנשיא ביידן ואני איננו רוצים לראות את הסכסוך במזרח התיכון מתפתח למלחמה אזורית רחבה יותר. אנו פועלים למציאת פתרון דיפלומטי לאורך הגבול בין ישראל ללבנון, כדי שאנשים משני הצדדים יוכלו לחזור לבתיהם בבטחה. דיפלומטיה נותרה הדרך הטובה ביותר להגן על אזרחים ולהשיג יציבות מתמשכת באזור".
תגובה זו של ביידן והאריס מגיעה טרם התייחסות רשמית של רה''מ נתניהו לחיסול נסראללה. נתניהו צפוי לשאת הצהרה לתקשורת הערב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה